et in Arcadia ego…

col-beautyyy.jpg

„Nu sunt pierdute decat acele batalii care nu sunt incepute niciodata”

                                   ..::>>>[M . Eliade]<<<::.. 

am luat 8.95

menţiune

hihi

haha

huhu

hehe

hoho

hşhihshuhnhthrhehlhahthihvhhhahphphy

si puteam sa nu iau nimic..pentru ca mi s-au dat niste subiecte care nici macar nu sunt incluse in progama unui profil  mate-info   … contează că am facut ce imi place cel mai mult pe lumea asta … să scriu şi să cunosc oameni interesanţi (si trilu liluu eventual) , pasionaţi …

contează că intre toate amintirile …ma privesc intr-o oglinda polimorfă si imi descopăr literaturi sub piele ca niste cioburi rupte de cer…

Cine să ştie că am câştigat intrecerea

In fond este câştigător actul cunoaşterii…

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

