duş

col-depresie.jpg

aş vrea să fac un duş

în culori complementare

şi sa îmi alung din piele

gustul tau acru de creion umed

să imi daltonizez virtual

văzul meu mâzgălit in  spleenuri

si un foc as vrea sa fac

si un arbore

din obrazul tau stang culcat peste mine

farmazonul o sa ne critice

o sa spună că ne pierdem anotimpurile si că  suntem inconştienţi

oricum eşti surdo-mut

ar putea la fel de bine să spună că la robinet apa e tristă

si curge călâi in marouri de timp

in marouri de noi

si in multe alte nenumite marouri

eu o sa deschid şamponul cu o unghie

si o sa scuip gardurile amiezii

in care parul meu

a atins mana ta

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

