Intertextualitate cu suflete

col-aa.jpg

Fata de anul trecut, cand neologizand putin , mi-am „per aspera ad astra”-idizat perindarile mele psihice, cand l-am admirat pe Shtef, si cand aveam bătături in talpi de la atatea şosele gnoseologice, anul acesta uhuuuuuuuuuuuuuuuu … a fost  mult mai interesant, mult mai fullizant.Am intalnit oameni. Oameni interesanti.Oameni care desi nu au obsesii setteriste ca mine, stiu sa vorbeasca despre ei si despre lume, si cat de frumos si cat de bine le sta cand fac asta…

Primul astfel de „om” a fost Lelia … pe Lelia o venerez ..este noul meu Shtef . Ii place filosofia. Scrie poezii.Vrea sa-si dea  licenta din Dragomir ..si era innebunita sa caute „Caietele timpului” in toate librariile. Ii place Heidegger.La inceput mi s-a parut o freak, pentru ca asculta Ravel la cd player. Mi-au placut cuvintele ei.Fata asta iubea cuvintele, si avea zambete la incheieturi. Citea Noica.Mult Noica. Despre sinea ca feminin al sinelui.Dar nu o iubeam pentru ca citea Noica, si nici pentru ca il cauta pe Dragomir.Facea doar ce ii place.Facea exclusiv ce ii place. Numai ce-i place. Numai si doar ce-i place. Exclusiv, numai si doar ce-i place. Si cu atata profunzime ..si cu atata simplitate …

O simteam intertextuală … o simţeam autohtonizată ca intr-un frenetic palimpsest al simplitaţilor mele…

Alt „om”-profesorul Stana ….

Si altii si altii …

Revenind …Simteam ca o pot face sa vorbeasca depre orice … pana si o virgula avea capacitatea de a o interpreta … isi fluidiza amintirile printr-o propozitie captusita cu sentimente volitiv-afective: „lucrul asta imi aminteste de …” …dupa „de” urma desigur o intamplare filozoficeasca, fie spinozisme, noicisme, heideggerisme… Traia cartile. Cartile traiau in ea.

Ii placea sa citeasca noaptea.   Are ca pseudonim Endimia ( de la Endimion).Scrie lirisme despre „ceri” .

 Ce-am mai facut ?

Mi-am facut prieteni mehendinteni …schizofrenici … am urmarit „chestia” -un hermafrodito-gay care isi facea tot timpul freza la oglinda care imi trebuia mie… hmm ar trebui sa poarte la sex , in loc de M sau F, un binemeritat N(nedefinit) sau L(lipsa).

– Am batut in usa blondinelor crispate de la etajul 3 pe la 4 dimineata

-Am jucat macao pe porunci ..hihi… si am experimentat porunci de genul : mersul cu cearsaful pe hol, salt de zombi , scosul morcovului :))) gabhee knows, redactarea unui biletel despre „lacuste ajunse la menopauza” , bibistrocei si chiparosi de la Buduhala pe care l-am aruncat in camera mehedintenilor ..sau ce-judet-enilor erau …

-Am bauuuut … hmm ne-a cumparat Gabi bere  .. mda ..pai cam de toate .. Stejar :)) Timisoreana, Beck’s ce se nimerea …

-Am facut topul berilor : Stejar, Tuborg (din categoria 7%alcool), Stella Artois, …

-Am escaladat o poteca in drum spre manastiri

-Am facut poze muuuulte la fantani

-Am mancat pizza casei la o pizzerie intitulata „Cocostarcul” sau „Cocoselul” nu mai retin exact … si unde doi insi/flacai/tatuati/exacnetrici s-au facut cui/manga/zdrente si s-au batut

-Am rupt perdeaua si draperia in timp ce-mi tapam parul (mai ceva ca Napoleon:)) )
-Mi-am murdarit bluza de la Kenvelo cu ajutorul cozonacilor Boromir:)))

-Am inventat cuvinte cu shpid : „sexiciune”, „coolinitate”

-Alte lexicalisme: „gălăgiindu-ma”, „australopiteci”, „bă dragă”

-M-am bucurat de cele 45 de minute de verde la semafoarele valcene(ohh what a blessing) si de taxiurile ieftine doamna ieftine, dincolo erau mai scumpele …

In alta ordine de idei ..sau poate in aceeasi ordine ..si daca nu in alta -aceeasi ordine …

Mi-am descoperit…

O intertextualitate a sufletelor

O interpsihospiritualitate

Un interego

1 comentariu

  1. […] le-am schitat “scurtut” aici. […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

