Paste plin de happiness, nebunatic, relaxant, imbelsugat:))

pastele.jpg

Iti aduci aminte de primul iepuras?

a intrat cu pasi calzi in viata ta… ti-a adus lumina, liniste, bucurie…
a pasit pragul inimii si a incoronat-o cu credinta…Erai un copil.
…ti se citea curatenia sufletului in ochi, si ai crezut de la inceput in sfintenia acestei sarbatori.Acum, ca ai crescut…… caut-o prin sertarele prafuite, fii tu de alta data…
Simte trairea de atunci…impartaseste-te cu credinta, iubire, intelegere, iertare…

Fii  un zambet, lasa-l sa  vina  spre oameni, deschide-ti sufletul.
Lasa-te pierdut in ceea ce simti…

 
 

e un mesaj de pe sentimente… mi-a acaparat mailul si acum l-am pus aici, pentru voi 🙂  pentru ca sunt putin cam workaholic pentru inovatii si pentru urari proprii&stuff  

4 comentarii

  1. foarte tare… ai talent la asa ceva:)
    keep up the good work si daca ai timp vreodata, am si eu un text micut despre paste:)

    see ya

  2. whoops, acu am vazut ultimul alineat:))
    nu conteaza, u still rule:)

  3. :)))))))

  4. imi place ca esti constant 🙂 ..hihi ..ms oricum ..si te astept cu textul


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

