devilish

col-artistically.jpg

dupa nopti adormind diminetile, dupa fara-numar-urile bulk-uri primite pe mail cu urari , dupa inbox-ul de mesaje full cu aceleasi mesaje -Paste fericit-(JEEEEEEEsus … gasiti si alte urari , pliz pliz pliz pliiiz ….), dupa esuarea drobului, dupa musafirii chicotind prin casa,  dupa  reducerile de la electrocasnice si achizitionarea de electrocasnice reduse si de reduceri electrocasnicoase, dupa amalgarile  de sentimente, dupa iepurasii tristi care au adus ciocolata cand ma dor pe mine toate „molarele” , dupa kilometrii patrati de caiete insirate si citate pentru olimpiada, dupa pusu’ mesei -luatu’ mesei-spalatu’ mesei, dupa arderea placii de la Remington, dupa terminarea Subrinei si dupa freza mea morcovita de azi-dimineata, dupa toate toate-urile, dupa toate nimicurile si dupa nimic toate-urile … Paştele ăsta mi-e trist …

si poate totusi am doar  o slabiciune pentru dativul etic

si imi place sa ma mestec

sa imi umezesc cheagurile roase de ganduri

9 comentarii

  1. pai atunci nu-ti uram Paste fericit; da’ tot trebuie sa-ti spunem ca ne-am gandit si la tine si te-am citit si iti dorim lucruri frumoase si cat vrei tu de weird + starea aia placuta pe care o au oamenii cand simt caldura pe dinauntru

  2. 🙂 multumesc gramo ..in special pentru urarea cu wierdism:))

  3. *weirdism ..uooff 🙂

  4. Insemnare de insemnare – mi-as permite sa spun 🙂
    O zi frumoasa!

  5. Lumina..lumina…dar de ce oare in intuneric ne simtim cel mai bine ?

  6. princesita daca esti amabila ….poate imi dai si mie add pe mes 😀 winadick4_life este id meu te pup .. :*

  7. princessito, poza… ma cam infioara… 😀
    pana la urma, cum a fost la olimpiada ?

  8. b de la bitch–> iubitha ti-am dat add … id-ul meu este go_fuck_yours3lf_hardcor3 …hai adio

  9. serj am luat 8.95 :X


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

