Targiu-Jiuangeles

col-tigara222.jpg

Am primit un taguletz de la over .. unde „mi se cere” sa intocmesc un fantasmagoric top al localurilor(right? ..nu neaparat cluburi :-?? ) din this shity urban jungle… So so so … doamnelor, domnilor, domnisorilor, domnisoarelor, duduilor, ciomagarilor , stimabililor, concetatenilor, conmunicipienilor (…):
 

5.Manuel– citronata buna, ciocolata calda buna, destul de stylish, chelnarita cam debusolata… care intarzie grav la clienti .. si vorbeste tare usually … cred ca are crize de personalitate

4.Zaza .. are cam de toate … da’ lumea s-a cam naspetizat pe acolo lately… si ultima oara erau bilele cam alandala la biliard ..deci a scazut grav in ochii mei:))))

3. Dantex..are oglinzi in tavan … meniuri complete

2.Caractere– club .. hmm.. fainut .. si parterul arata super frumos:) mai e populat de boracei si de impresari da’ nu-i bai 🙂

1. Tippy Top – il iubesc.(pizza pino, cocktails, frappe-urile cele mai bune :X:X … plasme, sapun de calitate la baie:))  , tipele care servesc sunt chiar friendly da’ uneori mai incalca rezervarile… oricum le iubicesc

4 comentarii

  1. ce frumos este sa avem basini. cred ca pe tine te poate duce lumea si la ritz, ca tot basinoasa ai fi si ai spune ca nu iti place. ce pana mea, femei de mana a doua, care doar iau si au senzatia ca sunt cele mai cele doar pt ca poarta ceva intre picioare. marsh la cotet, taratura.

  2. vai gigi :)))))

  3. chiar nu stiu prin ce procedee fantasmagorice ai ajuns la mirobolantele tale concluzii 🙂 si sincer , i really don’t care
    tot ce pot sa zic e ca acesta este un tag … in care sunt ierarhizate diverse localuri … tg-jiul e mic dar eu il iubesc asa cum e el:) … dar e normal (sau nu neaparat)sa nu aiba cine-stie-ce localuri … cel putin cluburile le cam are varza pe toate … din punctul meu de vedere … singurul care „mai merge” a ramas caractere … si e destul de fainut acolo 🙂 (pentru ca in restul se asculta manele …. yacsss )
    singurul motiv pentru care ti-am pastrat commentul este ca nu dau doi lei pe oamenii cu exprimari de mahala gen „mars la cotet, taratura” etc etc …
    daca ai ceva sa-mi scrii , imi poti scrie civilizat …si eu iti voi raspunde la fel de civilizat
    si nu am deloc senzatia ca sunt cea mai cea.. sunt doar eu …cu parerile si gusturile mele , cu viata, gesturile, aprecierile mele:) si nu trebuie sa fii de acord cu ele, sa le aprobi, trebuie sa le respecti

  4. E fain caractere intradevar atata timp cat e 10% plin … 😀
    Eu am (cel putin aveam) intrarea libera acolo … 🙂 dar nu am mai fost de … peste juma de an , nu ma mai atrage asa mult !

    „gigi ultraplus” tata ce ai bre ? ai facut pe tine si n’ai hartiuta la indemana ? de ce nu te stergi cu maneca ta fratica si lasa impresiile astea de maimuta inteligenta ca nu tine prin blogurim o tine cu gasca ta de pustani dar aici esti „nimeni”, adica tu nu existi (explicatie ca sa nu dai search pe google dupa „nimeni”)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

