rolex mood

col-clockji.jpg

alerg ca un ceas

cu tic si cu tac-uri otrăvite

vocalele au rămas mici

cat o ascuţitoare

eu fac jogging pe tâmpla

coşcovita a timpului

off cat imi doream

sa construiesc aici un ingambament

din sudoarea gândurilor

erau versuri din mafia

daca pleci hai vii cu mine

nu nu vin

marş

alerg ca un ceas

cu tic si cu tac

si mă ucid cuvintele tale moi

plina de bătături

si totusi goală

minutarul imi muşcă un deget

să rămân

eu alerg ca un ceas

cu tic si cu tac-uri

ceasul e mort

3 comentarii

  1. as renunta la „-uri” 🙂 cu „tic si cu tac otravite”… faza cu ingambamentul e chiar tare 😛 (si eu mi le doresc mereu ;)) ) iar finalul l-as vedea mult mai puternic daca s-ar opri poemul inainte de ultimul vers (cu alte cuvinte… fara „ceasul e mort” 😀 )
    Poezia nu e prea rea. Cred totusi ca te arunci intr-un demers foarte tarrre, dar foarte periculos… si nu sti in ce masura il stapanesti inca. Oricum, imi place ca exersezi si imi place ca nu scrii prost 🙂
    Mai citesc poezie, mai dau cu parerea… pfff… daca vrei :-??

  2. si nu mai pune imagini 😛 se ajune la o vizualizare impusa si nedorita.

  3. –>”poezia nu e prea rea” :)) hmm .. o sa-l iau ca pe un compliment 😛 … sa inteleg ca e destul de „răuţă” …oricum o sa exersez , promise

    –>uite o sa vad ce reusesc cu pozele , trebuie sa gasesc o solutie…poate mi-o imprumuti pe Vale 😛
    –>”uri”-le o sa le mai pastrez inca … chiar daca atunci cand se citeste „tac”-urile duce mai mult a biliard decat a ceas liric, chestii stihiale ..in fine .. I’ll keep them ..

    Mai citesc poezie, mai dau cu parerea… pfff… daca vrei :-??”
    pfff…sa stii ca vreau 🙂 faci critici constructive imi place .
    multumesc fotopoetule


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

