alt emo- Cioran

col-lipstick.jpg

San-ge.Non-cu-lori.Sen-ti-men-te decedate. Poetul ca sta-pan al lu-mii.cuvintele.si iarasi cuvintele.Cuvintele cu lacrimi si  doliu.Vocale badajate.Existente volatile.Toate-niste verdicte, niste statisme care insereaza emo feelinguri in obsesiile contrapunctului. Cioran este unoeri, cateodata si tot timpul ce este Bacovia nicicand, mereu, si neincetat–„o rana care supureaza, din pricina vibratiilor continue, o rana care nu suporta nici bandajul nici soarele, nici verdictul, nici resemnarea.”(Ion Caraion–„Sfarsitul continuu”)

„As vrea sa ma ingrop in plansurile oamenilor, sa-mi fac din fiecare lacrima un mormant”

„Daca  ar prinde glas agitatia srda din mine, fiecare gest ar fi o ingenunchere la un zid al plangerii.Port un doliu din nastere-doliul acestei lumi”

„As vrea sa ma boceasca fantome de ingeri cazuti..”

„Raiul e o stare de sinucidere continua, ca si iadul.Intre ele se intercaleaza starea de nesinucidere numita a fi.”

„Orice luciditate este o pauza a sangelui.

„Oamenii nu traiesc in ei , ci in altceva.”

„Obsedat de el insusi, poetul este un egoist;un univers egoist.El nu-i trist, ci lumea toata-i trista-n el.”

„Vom fi prea maturi pentru idealuri.”

 „Anemia este infrangerea prin sange a timpului.”

„Timpul este[..]o primavara funerara a eternitatii.”

A fi  ? O lipsa de pudoare”

„Bolile sunt indiscretii de eternitate ale carnii.”

„Introspectiile sunt exercitii provizorii la un necrolog.”

„Cate catarge nu-ti cresc in sange, cand de lume te leaga numai marile!”

3 comentarii

  1. Cioran… i love Cioran… de fapt, poetzii de printr-un cenaclu din pitesti (mai degraba un grup, care ne intalneam des si peste tot pe unde aveam chef) inca imi spun Emil… cu toate ca asta nu are nici o legatura cu numele meu real. Chiar nici una ;))
    in alta ordine de idei… Cioran e un produs ciudat al lui. Este elogiul sinuciderii care a murit de moarte buna si plin de ani. Cioran este marele neindreptatit al celor care nu stiu sa-l citeasca. Al celor care se uita peste el pentru ca, de, e de „bon ton”. „Ceea ce ma tine in viata este ideea ca m-as putea sinucide oricand”, iată ce spunea el. Nu pledeaza pentru sinucidere, ci pentru puterea omului asupra lui. Cioran este un mare Sartre al nostru.
    Asta am avut de spus, in completarea post-ului tau 😀
    si, da.. ti-am invadat si haicinciu :)) si ti-as fi invadat si y!m-u, doar ca nu stiu in ce masura id-ul pe care l-am facut eu rost… e bun :-??

  2. of of of Emil ..si eu il iubesc pe Cioran (gramo stie asta)..de fapt va iubesc pe amandoi mnoh… doar stii asta:) nu stiu cat de bine il inteleg ..(probabil il inteleg non-bine de cele mai multe ori) dar il iubesc asa cum il inteleg eu .De unde ai certitudinea ca tu il intelegi bine? Nu poti sa stii asta niciodata. Oricum e un mic challenge in a-l intelege mai bine pe Ciori.

    multumesc de trecerea ta farmazonica si presarata si cu un strop de Sartre 🙂

    ppppssss:… nu e bun id-ul … am pink_princessita . te astept cu invadarea:))

  3. hmmm… nu am spus ca il inteleg bine. eu nu ma inteleg nici pe mine, de unde i-as intelege eu pe atii? :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

