alcoolizandu-mă

bloodalcool.jpg

calculează-mi necunoscutele din formula unui eu eşuat

 am fost aseară la maj … la ada.gushhh cat o ubec pe this  gurlie. a avut cizme argintii… o rochiţa purple. . ..la hotel europa.la o masuţa poziţionata central. .. minimal ..housey trancey.rock. hmm.. . bufet suedez. cizme bsb. freze cu fixativul meu primit de la jany. placa de la remington arsa. in fine. bere. vin. şampanie. bere. suc.bere.skol.stella.bere. huuuuh. heineken .. nu obişnuiesc sa fac recenziile majoratelor. aş fi chiar o nemernică.şi chiar sunt :))  am băut puţin skol. puţina şamp thingie. that’s all. m-am alcoolizat putin. am fost cuminte. in schimb, unii s-au facut zdrente. gen cui, manga&co.  aseară am avut două apelative … hmm :stilista si tzitzi:))). pe tzitzi nu-l comentez .. totuşi ..hmm .. imi trebuie un patraţel-romboidal-circumflex-rotativ rosu interzis majorilor. i-am facut o freză pastilată lui catutzu:).villalobos-styled directly.am cunoscut-o pe mâţa păroasa a lui fluffy- Maşa se intituleaza si mi-a daruit numeroase fire de păr pe veşmintele mele recent igienizate in whirlpool. 

sunt mahmură

si culmea nu de la bautura chestii trestii nuferi si alte plante de baltă, de lac, ocean, deltă, fluviu.. 

sunt mahmură de la prea multe sentimente

de la prea multe lucruri

si de la prea multe euri scindate

sunt mahmura de la tocuri , de la vocea mea ragusită , de la nesomn

de la taxiuri intaziate

sunt mahmura de prea multa lumina

de prea multa sete

de mine

3 comentarii

  1. CUI II PASA?

  2. nice try 😉

  3. vacanze a sharm el

    alcoolizandu-mă « irefutabila dot com 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

