voodoo

col-atzaaa.jpg

–=[mi-am inventat un  voodoo

–=[un fel de manuscris al felului in care imi petrec viitorul

–=[o celulă tolanită in carnea mea mică

–=[daca il strig

–=[s-ar putea sa rateze trompeta

–=[lumilor

–=[daca il curg fosforescent pe genunchi

–=[isi intoarce privirea spre mine

–=[si isi face culcus

–=[intre palmele unui adevar

–=[voodoo spart intr-o febră necondiţionată

–=[voodoo trist si rau si crud

–=[cutreiera in lung si in diagonal

–=[strada pe care mă născusem ieri

–=[pare mort

–=[dar e  sfaşiat de un centimetru

–=[patrat de sentimente

–=[poate pentru el eu sunt

–=[si poate pentru mine el nu e

–=[prea multe negatii il rod

–=[si prea puţine aripi

–=[vodoo patetic

–=[vodoo trist

–=[ii spun adio

–=[poate doar adio

–=[poate doar pe curand

–=[sau pe niciodata

–=[doar pe acelasi mimesis

–=[si pe o inexistenta stare de fapt

–=[„doar” joaca un rol important aici

–=[e drumul pe care il parcurg privirile noastre

–=[pa si adio

–=[adio si pa

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

