„cinci-ce-imi-lipsesc”-uri

col-butter.jpg 

multam krossy de tag 🙂 recunosc ca nu sunt in cel mai bun mood dar o sa scriu una-alta …  

Asadar,  my tag-answer

1. Inspiratia–>imi lipseste inspiratia …  nu stiu ce sa scriu la tag-ul asta pentru ca imi lipsesc milioane de lucruri zilnic, in fiecare secunda… si chiar ma gandeam once … daca le-as avea pe toate mi-as dori altele sau mi-as fi dorit sa nu le mai am .

2. Initiativa–>  nu mai am initiativa (sau cel putin mi se pare ca nu mai am ) ….m-am saturat sa ma implic in proiecte initiate de altii si sa fac din ele ceva frumos  … vreau sa am my own projects , my own plans , my own …

3. Timpul–> nu mai am timp sa ies cu prietenii , sa-mi cumpar haine, sa-mi caut sireturi late, sa imi pictez sacourile cu tempera, , sa ma uit pe hbo , sa downloadez villalobosi si buggies…pentru ca am de CITIT a looooottt ..a fuckin’ lot

4. Nas mic si frumos–>nu-mi place nasul meu e urat. vreau altul :))

5. Nedurerile de cap –> in viata mea nu m-a durut capul atat de excesiv …astenie , neastenie , I have daily headeaches 😦  vreau sa se termine once and 4 all toate amalgamarile

Imi mai lipsesc:

dpdv gadgetic : un telefon cu baterie zdravana, un laptop nevirusat, o imprimanta color (pentru retardata imprimanta multifunctionala  samsung scx-4200 scoate black&whitey ..si nu pot sa o impresionez pe Cochee cu referate sterse)

dpdv liric : un „inspirant” … nu ma mai inspira nimic ..hahah .. mi se par toate chestiile cliseatice  

dpdv didactic: multe pixuuuri multeeee, si eventual un marker pe care uit mereu sa il cumpar

dpdv blogoic (mda .. nu va luati de derivatul cuvintelor :)) ca fac urat )  un trafic mai sanatos , mda bine stiu .. I’m not allowed to say that … ci ca „nu scriu pentru trafic , scriu pentru mine ..” bla bla .. da’ adevarul e ca ma simt tare bine cand vad acolo ca oamenii citesc , si oamenii iubesc , si oamenii ma contrazic si ca le pasa

dpdv telefonic: crediiiiit , muult crediit

samd

si in momentul asta imi lipsesc multe foarte multe „din-puncte-de-vedere”-uri dar imi lipseste si o babana „pohta” de scris 🙂 poate o sa update something mai incolo

tag-mai-departe-  farmazonului , lui nemesis … si cui-mai-vrea

[…:::…]

6 comentarii

  1. Nu stiu de ce fetele sunt nemultumite de look-ul lor, nestiind ca barbatii sunt cam 90% manati de hormoni.

  2. ştii ca-mi placi? :)) asta cu „farmazonului” a fost chiar tare 😀 cât despre ce-ţi lipseşte… de ce ai vrea tu să le ai pe toate? Oamenii sunt frumoşi aşa cum sunt ei, imperfecţi şi cu lipsuri 😉 Mai trec pe aici… şi îţi pun şi link de la mine din blog ;)) poate te ajută cu ceva la trafic 😉 cu toate că mă îndoiesc: blogul meu e aproape nou-nouţ şi de-asta (sper)… pe acolo cam bate vântul 😀

  3. bate vantul schimbarii maybe :)) si eu te-am pus la blogroll ca scrii poezii care-mi merg la „corason” 😛
    c’ya farmazonule

  4. Interesant modul tau de a scrie…nemaivazut pana acum la o fata… felicitarile mele… iti castigi locul in Blogrollul meu 😉

  5. multumesc multumesc 😛

  6. ms pt add-ul in blogroll 🙂 si pt comm 😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

