sunt caldă

col-make-up2.jpg

celsiusul este prea obosit sa ma pipăie

dorm peste podoabe termice

ca o conservă ranită

imi trimit scrisori plutonice

un destinatar violet manancă

 temperaturi

necomestibile

ma ascund de prea cald

de prea sete

de prea mov

si de prea frică

intr-un acordeon cu sfârcuri

imi intind poduri lungi

vreau sa ma inund ca o mare

pe creştetul meu moderat

creşte un caprui climatronic

ma strig emo

intr-un experiment atent

al anotimpurilor

sunt caldă si mă ustură

bronzul desculţ

al depărtarilor

5 comentarii

  1. Gheata.

  2. o gheata ciufulita
    isi ghemuieste toate ovulele in intunericul
    decupat cu dinti
    din chipul meu

    singura culoare
    ramane umbra
    ramene galbenul
    si ramane eu

  3. 🙂

  4. sa nu ma crezi schizofrenica :)) (i’m not ..or who knows ..maybe :P) dar asa am simtit sa raspund 🙂

  5. Iti place poezia franceză. Iti place al dracu’ 😀 si iti mai place si dada (da cu, merita sa incerci 😉 ) si… hmmm… ce iti mai place: sa sochezi si sa faci galagie 🙂 asta nu e rau.
    A… iti place si sa fii in centrul atentiei si sa afisezi o atitudine miserupista 🙂 nici asta nu e rau. Ba, daca o faci bine, e chiar excelent 😀
    He he… cam atat acum 😀 ce e mult e mult 😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

