cosmote

col-call.jpg

vai vai vaiiiii mi-am luat cosmo cu 400 de minute… o tin o luna si dupa aia o sa aplic un mic recycle bin… eu nu stiu ce profit scot cosmotiştii …e ceva ce ma depăşeşte. majoritatea celor care au luat cartele cu 2000 de minute s-au „lepădat” frumuşel de ele odata cu venirea primaverii , cu  inflorirea floricelelor, si cu cipciripurile paserelelor, in fine odata cu EXPIRAREA MINUTELOR. asa ca nu vad de ce tot scot in dracidracusori  cartele cu minute.[::<yeahhh babyyy …big questions on my mind>::]

18 comentarii

  1. pai trebe sa scoata… ca altfel dupa un an…. toata lumea pleaca.. asa mai au profiit 5 e in fiecare luna… macar sa-si ia si ei cate o vila cu piscina si un bentley

  2. :)) da da boon bine gandit sa stii u

  3. Orange mi-e suficient.

  4. mie vodafone-ul nu-mi este 😦 … da’ oricum e un abonament cu 500 de minute la vodafone … pare destul de temptaiting :X:X:x

  5. Cei care au avut 2000 de minute acum au 300+300 .

    Pentru cartelele nou activate ai … 400 minute + 400 sms = 5 euro .

    Pentru abonamente ai extraoptiunea 750 minute + 750 sms = 5 euro .

    La cartela extraoptiunile sunt valabile 1 an … la abonament sunt pe viata.

    Cosmote are un trend ascendent si va trece pe profit in 2009. Cititi si voi presa de profil , ce naiba.

  6. mie nu-mi ajung sms-urile, de obicei de pe orange trimit cam 800 de sms-uri pe luna…si le mai completez cu sms-uri gratuite de pe net. Vreau 2000 de sms-uri, dar mu-mi da nimeni 😦 . Iar minute imi ajung 180 seara si in weekend.+50 de nationale.

  7. Uitasem sa mentionez: Nu sunt pe abonament 🙂

  8. Cartela Orange e cel mai infect mod te comunicare . Nu ai minute , valabilitate de cacat , tarife de speriat … bleah .

  9. @Mihai … mda .. n-am prea citit presa de profil .sunt oferte bunicele pe cosmo I have 2 recognise ..da’ reteaua e lame rau de tot …si nu trebuie sa citesc presa de profil sa-mi dau seama de asta;))

  10. @urbanrealitity … wowwwww .. e clar .. vad ca ai cam multe business-uri daca nu-ti ajung 800 de sms-uri 🙂 mie nu-mi place sa scriu mesaje asa ca la mine minutele sunt baza

  11. La mine merge stas. 😉

  12. cosmote se chinuie sa traiasca… si da spaga „clientilor”…

  13. Mihai: Ce sa fac cu minutele ? Eu sunt sunat, nu sun 🙂

  14. @Mihai la mine nu prea merge .. si semnalul e varza

  15. @bog .. nu stiu la ce te referi cu cu „spaga” data clientilor … 😕

  16. @ princessita – asta meriti !

  17. :)) mda..

  18. cosmoteul la putereeee!!!bah!dati-mi muie minutele voastre va rog mult de tot!!!va dau numaru`?ok…sa-mi trimiteti euroii mie!va pup daca faceti asta!!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

