te-uri

col-inimha.jpg

  te două puncte ics mult

<3<3] [:X] te roşu

<3<3] [:X] te pipăi

 cu şi fără semne de punctuaţie

 semnul întrebării eşti mereu pentru mine

 un cui e reverul viselor mele

iau un taxi . plec

şofer beat.

ştiu ca nu are legătură

dar nu toate baladele au un epilog mut

inima mea-o balerină

cu o entorsă la ultimele 14 gene

te volan

 te airbag

declanşat de viorile respiraţiei tale moi

te lipesc pe pielea mea caldă

cu o ftizie artificială

ai crede că sunt Bacovia

si  sunt

 te blugi

 cusuţi cu autopsii de iod

 cu Villalobos si cu un digweed crepuscular

 te mor

 te adulmec

 am o limba ca un şiret

 işi schimba culoarea cu fiecare semicurbă a punkului

 te netezesc

 te cos la loc

 te haos

 e o declaratie

 nu un albatros spintecat

e un calcâi pe care il scriu rosu

 il iubesc rosu

 si il gust rosu

şi da este i in loc de î

pentru ca nu meriţi intotdeauna diacritice

 tot ca pe tine când

 umbrele mi se prind de degete

 te douâ puncte

te virgulă

 te două puncte ics

mishhhhh you no matter what

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

