cat de repede citesti?

col-bookie.jpg

„Contam pe memoria mea, capabila, potrivit calculelor verificate in practica, sa retina, aproape fidel, orice text, parcurs cu o viteza de douazeci si sase de pagini pe ora” [Octavian Paler––>>>Autoportret intr-o oglinda sparta<<<––-]

Memoria mea e mai subreda , ce-i drept … nu poate retine fidel nimic. retine fragmentarisme. se autoretine  in feedbackuri nedescoperite.Cititul infidel–beletristica- mi-ar lua sa zicem nescai 60-65 de pagini pe ora. uoohhh si calculasem exact . dar nu mai stiu . bad memory.Cititul lui Cioran se situeaza pe la vreo 50 de pagini pe ora. Cititul-invatat se situeaza pe la vreo 10 pagini pe ora.

hai cu tagu’ inainte

-tu

-tu

-tu

-si tu

-si tu

-si TU

12 comentarii

  1. hmmm … trebuie sa testez treburile astea !

  2. ar cam trebui 😛

  3. pai eu nu sunt printre tu, tu, tutu, si tu…

  4. uoff …stai ca aplic un edit mic :)) ..probabil am uitat dar am avut in intentie 🙂 but no problem

  5. hiuhh .. gata esti 🙂 cu caps lock ..feel proud baby :)))

  6. :)) Am si raspuns. Si la nr de pagini pe ora si la cel cu primavara..ce mai era? Ala cu cele 5 lucruri?

  7. vaii eficientule 😛

  8. :)) ala cu cele 5 nu-l mai fac…asa!!

  9. pai nici nu te taguisem la ala .. desi voiam .. da’ ma abtinui cu greu :))

  10. […] de repede citeste Gramo? Published April 3rd, 2007 gramos , carti Tagul vine de la princessita. Sigur, depinde ce anume. O carte de literatura din aia de la polirom de vreo 200 de pagini e […]

  11. si eu?? si eu???

    (ca in banc :)))

  12. si tu! si tu! :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

