statusuri-quotes

col-blaa.jpg

à A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.
à
Cel care se naste sarac si urat are mari sanse ca atunci cand o sa creasca…. sa isi dezvolte ambele calitati.
à
Cei cinstiti sunt inadaptatii societatii.
à
Pestele care lupta impotriva curentului….moare electrocutat.
à
Nu este important sa castigi…este important sa-l faci pe celalalt sa piarda.
à
Nu sunt complet inutil….cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
à
A gresi este omeneste…totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste.
à
Cel mai important nu este sa stii!Mai important este sa ai telefonul celui care stie.
à
Eu nu sufar de nebunie….ma bucur de ea in fiecare minut.
à
Este bine sa lasi bautura….insa rau este sa uiti unde ai lasat-o.
à
Banii nu fac fericirea….o cumpara gata facuta.
à
Inteligenta ma urmareste…..dar eu sunt mai rapid.
à
Fugi de tentatii…..dar incet sa te poata ajunge.
à
Exista o lume mai buna…….. dar este foarte scumpa.
à
A studia insteamna a te indoiesti de inteligenta colegului de birou.
à
Daca o pasarica ti-a soptit ceva…..atunci inseamna ca ai inebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc.
à
Munca nu a omorat niciodata pe nimeni……dar de ce sa risti?
àAlcoolul omoara incet incet……nu conteaza, nu ma grabesc.

àExista doua cuvinte care iti deschid multe usi……trage si impinge.
àDe ce sa bei si sa conduci ….cand poti sa fumezi si si zbori?
àHai sa dam mana cu mana…………… sa facem mai multe maini!àDaca ai vointa poti muta si muntii, daca ai creier ii lasi acolo, ca nu te deranjeazaàlogica multor femei te sufoca prin lipsa ei
àin iluzie ne inecam deziluziile
àCine se trezeste de dimineata…casca toata ziuaàCine rade la urma…nu s-a prins de glumaàdaca dragoste nu e……..atunci facemàDeath is patient. She waits for every single one of us 

1 comentariu

  1. sts:prietenii intai sa merite apoi sa vrea..nu confunda dreptul cu darul,in viatza fericirea e doar un film de scurt metraj….e mai bine sa fi rau decat sa fi bun si n-ai cu cine…
    sts:tinema de orice dar de vorba nu =))
    sts:(pt fete):P i-am inebunit p baietzi am facut din ei valetzi.Merg purtata de tandrete k sunt o mare finetze knd vreau sa-mi arat talentu eu dobor tot clasamentu ;))
    sts:nu-s ma gasesti in dex la ”sooper mega cool”!!!!
    sts:vai nu pot sa cred,u chiar n-ai nimik mai bun de facut decat sa stai sa te holbezi la statusu meu si sa vezi k scrie mare si clar DND
    sts:placuta de unii,adorata de altii dar intotdeauna respectata de toti!!!!
    sts:(asta ii preferatu meu) 😛 eu am dreptate chiar si atunci knd gresesc!!! =)) :*


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

