Expozitia lui Dragos- Brancusiana

dragosh.jpg

am fost ieri la o expozitie de photos. la Hotel Gorj. multi oameni.majoritatea-fotografi.Dragos. Converse. Garbaciu. Si cateva femei cu poncho-uri si ciucuri. A fost fain. Si imi place ideea in sine. Vreau si eu sa particip la such events:X:X.Vreau sa fac poze ierbii, trotuarului, semnelor de interzis, semafoarelor dupa 12 , licuricilor, verdelui, lacatelor, sireturilor, post-it-urilor , alunitelor lui Tzucky, coditei lui Puppy , cariocilor, tenisilor lu’ Crissy plagiati dupa tenisii mei, zidurilor crem de spital , zidurilor crem de scoala si zidurilor crem de biblioteca, Casiopeei, icoanelor de cer si gandurilor.

cel mai mult dintre pozele lui Dlagosh mi-a placut Confuzie– e un amestec neomogen de stari , e un gri chimic fluidizat intr-un duh al departarilor.

Si tot „confuzia” e si Drag’s fav

„princessita: ce poza iti place cel mai mult din toate alea
Dragos Malaescu: aia cu ceatza alb negru”

hahah ce face telepatia din om

amiguiiiiito te quierooo tantooo :))

proud of ya

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

