tulaiiiii thuamneee

freak.jpg

Mi-am adus aminte de replica aia din „Legaturi bolnavicioase” -<<stii sa dai gauri?>> …hehe … se pare ca aschimodia asta rosiatica si spooky cam stie 😛

oricat as fie eu de open-minded o chestie de genul asta mi-e greu sa o inteleg (nu sa o accept si sa o tolerez , ci doar sa o inteleg  ). De ce mi-as dori eu , subsemnata sa imi gauresc moaca in einspe mii de feluri cu einspe mii de porcarii metalice .. De ce a simtit nevoia acest freak sa isi faca asta ? Poate pentru ca e freak … Dar nu e destul . Sunt destul de multi fricşi  pe desfranata noastra Terrutza . But c’moooooooooooon ppl .Bine  hai .. pierce-urile imi plac (cu masura 😛 – ) sunt oricum mai soft ..si tatuajele (cu exceptia alora tribale pe care le are toata lumea pe spate hahaha cata originalitate panicata).De fapt … pierce-urile sunt un fel de accesorii … mai mult pentru aia care vor sa iasa in evidenta in one way or another , sau de dragu’ trendului (pupa-l-ar mama pe el) sau pur si simplu pentru ca sunt introvertiti (dah dah paradoxal ..i know) si simt nevoia sa faca asta …si multe alte motive .. oricum n-am nimic cu piercistii ..unii chiar ma dispera :X:X Da’  pe tipu’ rosu mi-e greu sa-l inteleg 🙂 Si e totusi destul de soft .Am vazut altii si mai panicati. Dunno ….

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

