fast food

tablou.jpg

pe centru este un nasty’n’naughty fast food cu o si mai nasty vanzatoare-culinara-sau-ce-mama-bunica-sii-o-fi …si care are incisivii crescuti in lungime si latime si pe diagonala ..si i se spune  Shoricika . Astazi Shricika m-a tembelizat cu sosurile ei .Nu stiu cate grame de encefal poseda domnisorica … pai viata mea .. in shaorma pune carne , pui , toate nebuniile si la sfarsit face un turn din maioneza si ketchup  …fuckkkkk I hate that shit . Din cauza ei mi-am patat bsb-urile , un tenis si bag-ul meu lotto …. Ieri mi-a pus in cheeseburger iarasi 287356543 de tone de amestecaturi lichide . Si ce sa zic ..dupa ce mananc chinuita acel scarbos si porcos sosulet incredibile de ‘bleacs’ si de ‘iacs’ … vine partea „seaca” a lucrurilor: carnea aia tocata cu tot felul de brizbrizuri leguminoase seci de ar lua-o la goana (sau la mai multe goane chiar)gatlejul x(x(x(.

sfat(hahah ..de la mine-prichindutza): sa puna sosurile alea prin carne pentru sfantu’ sisoe …daca nu vrea sa fac un preinfarct ulceros si canceros la papilele gustative

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

