daimonul meu

col-double.jpg

e nenatural .. e haotic …isi tine trupul alb peste gandurile mele din sacoşa neintamplarilor.E o imprecatie a unei fortuna labilis expirate .Privirea dintre mine si daimon , schimbul de replici-o plictiseala bolnavicioasă.Intr-o zi monologurile noastre vor ramane moaşte smulse din regurgitarea anilor.Daimonul meu are abonament la troleu si da foc imenselor morminte vegetariene in care simturile mele dorm.Daimonul meu lasă dâre peste gesturile mele sângerande.Daimonul meu sfârâie portocaliu ca un Tefal stricat si imi inţeapa tălpile  cu peisajele lui patetice.Daimonul meu are un cârcel cromatic.Din el toate lacrimile, din el toate  mirajele , din el toate  vestele temerare ale bicepsului meu butaforic. Transcendental.Genuin.E atat de haotic incat mi-as putea picta respiratia din venele lui. As fuma un semiorizont la umbra  transformarilor mele succesive.Din lacul silabelor depre iubire ii mulez pe corp sentimente semantice–un tapet al pneumoniilor , un tapet al psihozelor ..

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

