am luat la naţionalăăăăăăă

mary-poppins.jpg

ma simt plină . plină de niste chestii care se numesc sentimente.ţiiiiiiiiiiip.

traiesc un fel de răstignire de sentimente.ştiu sunt o romantică neantizată.ştiu..hahaha.ce emo sună.nu mă. trăiesc un fel de „singurătatea îmi îngheaţă
picioarele” amestecat cu un soi de „tristeţea îmi umblă prin
măruntaie”[…:::–Felix Nicolau–dha dha -chiar el :::…] si un pseudosoi de „sunt fericită până la ultima şuviţă”.sunt amalgamată. ce expresis verbis-ul meu s-a  gandit Miorita Got sa ne dea juxtapunerile directiilor estetice in romantism?!?![?].hai ca o pup. e o dulce:))). te iubesc fată.

2 comentarii

  1. felicitari si mult succes!
    cu 19 ani in urma, am venit de la nationala cu mentiune speciala pentru cea mai originala interpretare a unui text. 🙂 tu sa vii cu premiu! iti tinem pumnii!

  2. multumesc muult muuult muuult alma 🙂 sa fie


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

