clubbing .. addicted to ..

smoke.jpg

hmm rupere in caractere session tonight ….:X:x:X:x presimt j/b , snopiri coregrafice pe mese , bar(wo)man istezat.ma presimt obosita dupa nesomnul meu de trei sferturi de fus orar si minutar.presimt toc rupt la ai mei botoşei şubrezi şi nătângi.presimt taxi care intârzie cu o neinsprăvită neruşinare hahhaaa .presimt îngheţ acut la falangele laterale.presimt freză pleoştită dupa câteva ceasuri de bairam dezlănţuit:)) presimt vogue-urile smotocite ale lui corni.presimt hăineturi si figuri.

hai gata .ajunge. ma duc sa-mi calc paltonul ca e crivăţ crunt si sfărâmator de psiho-spiritualităţi termice outside

4 comentarii

  1. foarte tare blog. esti meserias. eu sunt la inceput invat sa merg. poate treci si pe la mine sa vezi daca cresc bine. astept un semn. multumesc pt minutul acordat. http://bloguluotrava.blogspot.com/

  2. da-mi o tigara…

  3. luogo interessante, soddisfare interessante, buon!

  4. luogo interessante, soddisfare interessante, buon!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

