psihoze (junk poetry) -un fel de n-ar mai f’ee-

ochiu-supelb.jpg

Charlie’s angels s-a terminat d.e.m.u.l.t. Question:Care memorie taioasa a viitorului  imi surmeneaza fiecare dimineata?Care treapta a desprimavaririi mele  decedeaza in taisurile unui prestigiu fatal?Cand devenirile devin epave , eu devin tu si tu devii noi …  De cate ori s-a scris despre iubire cu dimensiunile inguste ale unui deces  frustrat?O sa ma invalui cu  o flasneta crepusculara de timp, o flasneta crepusculara de spatiu si o flasneta crepusculara de dor  …si ma voi cvasieterniza  pana la un incendiu al vomelor unui martir evadat. Cat vor mai boci treimile minusul apoteotic al produsului cartezian dintre multimea imposibilitatilor mele si imposibilitatea multimilor tale?Daca exista lacrimi, cuvintele vor ramane niste vulpi centrifugale care-mi bantuie amurgul networking-ului meu intim pana sa-si atinga sadness-target-ul stabilit.Nu pot sa urasc impermeabil asa cum nu pot sa ucid  un surogat.Singura mea crima este crima singuratatii mele… imi regizez o penumbra in care odihna lumii ia sfarsit … in care odihna dictionarelor, odihna ornitorincilor, odihna tipetelor ia sfarsit …in care odihna felinarelor moare …si in care odihna odihnilor imi ghilotineaza discret biografismul meu irosit …Ca in  orice film al angoaselor, nihilismul ma mangaie pe crestet si imi tatueaza ile unei luciditati frigide pe paradoxul meu de a fi fiind fiinta … dualismul nostru e vid…raspunsurile mele sunt vide ..vida e odihna..vide sunt felinarele …si vide sunt ploile care mi-au multiplicat viroze intr-un delicios suflet  de februarie

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

