sa-i dam roblogfestului ce-i al roblogfestului

roblogf.jpg

just kidddin’:)) ..astazi am aflat si eu de roblogfest …cu intarziere ..as usually ..stiu stiu ..nu trebuie sa ma mai cicaliti … si am intrat frumusel sa vad ce se dezbate acolo ca tot romanashul nedumerit … un blog awards(a kind of ..)  .. si inca unul cat se poate de romanizat/autohtonizat … prima data cand am poposit pe o astfel de conceptualizare a fost acum vreo 3 luni cand am descoperit (mai ceva decat Columb America)weblog awards-urile … mi-a placut ideea … azi am ajuns pe roblogfest …din intamplare as putea spune …voiam sa-l nominalizez pe gramo la sugestia eloai (nu doar la sugestia ei , ci pentru ca imi doream sa fac asta …anyway)ei bine … dar surprise suprise … ce ma gandii eu „ce-ar fi sa ma autonominalizez? ” hmm ..yummy :)) … ma uit frumos pe listuta ( nu stiu de ce .. dintr-o curiozitate tampa de adolescent ciufulit) si ma gasesc ….super mega duper si wow 🙂 cineva de pe terra m-a nominalizat inainte … chiar ma roade  un sentiment palpabil de happiness garnisit cu penumbre de pelicule arse . .. oricine ar fi ii multumesc si ii inchin un toast cu toate povestile mele  lichefiate  sub pleoape .

in sfarsit am si eu un „butonas” al mandriei ..si pentru ca sunt prea blondy sa-l instalez pe undeva pe margine cum procedeaza  tot bloggeru’ .. . o sa il uploadez chiar here ..

            roblo.jpgroblo.jpgroblo.jpg

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

