Demisia narcismului

rock2.jpg 

„my art is called egocentric…or maybe it’s just narcisism… my one and only subject goes from something  like anything but me-ism  .. but now my me-ism is gone …”

astazi , nu-stiu-exact-ce-zi-ploioasa-din-phaurar subsemnatul , narcismul-meu-irefutabil-si-zgribulit a demisionat … asa ..simplu „I quit” ..i-am spus „ce dracului ai ma pocitanie ? ma lasi de izbeliste …tocmai acum cand mi-e lumea roblogfest-ul mai drag?” ..pleca  impiedicat de privirile mele …

astazi chiar imi detest blogul…iubesc altele … narcisimul meu s-a sinucis intr-o rana , sfocat moale de falangele tipetelor pline cu feeling-uri … iubesc fwm-ul , si iubesc si eu marea , iar ,si incontinuu de cand ma stiu , si totusi doar de azi … iubesc plictiselile „etapizate”ale lui alex , o iubesc pe inutza … no way ..i’m not homosexual …u freaks :)))..da’ imi place ca e in asa hal de outspoken incat ma regasesc mai bine in posturile ei decat in titlurile mele (i’m a weid , i’m a geek , ohh yeahh :P)… de azi o sa iubesc mai mult blogosfera si dar nu o sa cred mai putin in mine … si pentru me-ismul meu plin de spame : somaj fericit baby ! I have new feelings .. ya know … changes in myyy lifeeeeeeeeee

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

