alt 5

ei sa fie … trebuie sa-mi zic alte secrete

1. cred ca peste mai multi ani toti oamenii vor fi chei(m-am gandit eu ca sunt adevarate chestiunile alea fantasmogorico-darwiniste cel putin partial … conform carora omul a evoluat din maimuta, si una dintre majorele schimbari a fost diminuarea parului de pe corp, cap , etc), asta este motivul pentru care am renuntat partial la hair-styling (in caz ca nu stiati , ii tund(eam) pe majoritatea din clasa:)) ehh..bine pe 20% ..da’ tot e ceva:P )
2.chestia asta cu secretele mi se pare in mare parte o porcarie ..hahaha..si n-o sa argumentez ..doar asa ..de dragul suspansului (care cel mai probabil o sa fie inexistent:)) )
3. la gradinita am furat vreo 4 bucati din jocul ala de construit casute din bucatele colorate , plus o casuta intreaga (de mica eram strangatoare:))) ) ca ma indragostisem de ele …si ma gandeam tot timpul ca o sa ajung la scaraoski …si acum am ramas cu sechele … dar hihi ..aveam 6 anisori ..si se spune ca pacatele facute pana la varsta de 7 ani nu se iau in calcul
4. cei mai multi bani scosi din colindat i-am facut in 2002 parca .. (an imbelsugat) ..am strans vreo 2 milioane si cativa euroi
5. nu suport „te iubesc”-urile(hmm ..hate them ) sunt prea rutiniere si prea spuse la plesneala si sunt multe alte „prea”-uri

taguri .. tot wordpress-ul .. muhahaha ..ia sa va vad:)))

3 comentarii

  1. cati anisori ai ?darwin si pacate ,cubulete,scaraoski,te iubesc te-a parasit de curand iubitul?nu fi trista are balta broaste

  2. looolll:))) PAI SA STII CA BALTA ARE DE TOATE :p ..Hmmm .. n-am nici macar un anisor sunt in stare de gastrula/embrion ce preferi?!? .. deh … daca tu le suporti(„te iubesc-urile) e mai mult decat bine:) mie mi se par prea „forjate” ..si poate nu e chiar termenul potrivit dar oricum si-au pierdut mult din insemnatate &samd

  3. Nu voiam sa spun nimic.Poate doar… dinamo dinamo ! Prietenii stiu de ce. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

