5

m-am intors la vechile si beloved-urile mele cunostinte:)  si m-am zarit acolo pe plaiurile mioritice ale balaurului meu gastronom&plin de norocel(doar a castigat o choco)

1. mi-ar place(cik nu se mai spune „placea” dupa noul doom ..aaa btw ..nu suport noul doom ..bleacs yacs :)) ) sa am un lg roz cu 7 strasuri pe el si doi caini husky/legged friends pe care sa ii cheme Google si Shpid

2. mint mult &badly..evil me:))) &folosesc multe interjectii in viata de zi cu zi&

3. l-am ingropat pe papagalul Coco pe terenul de sub presul de la usa…a murit iarna trecuta pentru ca l-am tinut in curent

4.iubesc funky…weird…retro…stilish…glamorous outfits ..si oamenii mai triluuu riluu

oamenii ma urasc pentru ca nu sunt ca ei, eu ii iubesc pentru ca nu sunt ca mine … love me/hate me but just take me as I am

5. atunci cand a publicat marius nicolescu un podcast cu Cristi Gurgu am inteles in loc de „jurnalistul e o tzatza cu diploma”(cu diacritice) eiii eu am inteles putin ..hmm .. fara diacritice:)) oricum mi s-a parut mai original asa:)))

trebuie sa dau mai departe???

chiar trebuie

?
pai cine vrea ..cine mai doreste , cine mai „pohteste”

hmm

si totusi …

1. balaur (mai fa-l o data :)) )

2.balaur(once again)

3.gramo

4.andaa

5.cutish

5 comentarii

  1. pai la asta am raspuns deja aici; si te taguise si Gramo pe tine 🙂

    p.s. a trebuit sa ma uit la balaur ca sa ma asigur ca e vb de taguiala cu secretele, fiindca astea de la tine nu prea seamana a secrete 🙂

  2. te razbuni si razbunarea ti se pare dulce…e!…am sa-ti mai scriu 5 secrete, pentru ca mai am de unde..
    Best,your beloved

  3. @gramos .. am omis esentialul ..:)) well noticed 🙂 eii sunt si ele niste secretutze asa mai „soft”:P
    @balaur mai ai de scris 10 secrete:P ..pentru ca te-am dublutaguit .. e data naibii de dulce ce e:))

  4. ti-am scris 5…sa fii sanatoasa o perioada!! stii cum e…nu trebuie sa dezvalui tot odata, nu?? tehnica de…PR!! si m-am scos…

  5. offf:((( ma multumesc si cu putin ..n-am de ales .. dar sa nu se mai repete ca se lasa cu repercusiuni:)))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

