„events”

ocean.jpg

nu am mai scris pentru ca mi-a fost lene si pentru ca uoauuuuuuuu … am primit si eu replica „get a life” in premiera:)))) hahahha si ca sa vezi dracia dracului m-am apucat sa-mi „get” o mirobolanta viata :)) …

saptamana asta:

-o sa avem bursele pe card(yummy);

-cred ca nu o sa fiu capabila sa dau vreodata cae-ul avand in vedere ca gresesc  ca o nebunatica ce sunt catralioane de grile 😦

-Pecin ne face in fiecare zi „zbarlite” si astazi purtaram chiar o dicutie live

:))..in care ne marturisi el ca nu suporta hainele negre&ca nu suporta fetele cu bluze pana la buric , care au doi (citez) „floci pe stanga, doi floci pe dreapta” :))) si „zona ecuatoriala defrisata” ..thuamnee … ce oa schizofrenic:))

-normal/desigur/la ordinea zilei …niste commenturi primite pe strada de la diversi pensionari si de la varied aurolaci referitoare la outfit&co

-mi-am cautat ca o disperata lg chocolate roz … fara sa gasesc :(( de fapt ..astazi ..cand crescuse inimioara in mine ca trebuia sa ma intalnesc cu unul sa-mi arate … imi aduse alt telefon pancaliul naibii:))

-statui putin cu first-face-ii … despre cat de insideri sunt grojenii .. hmm :-??
-teza info

-un cico mic la dantex …unde fu plin de combinatii (multe din cale-afara ..mi-e lene sa vi le zic 😛 )

-aaa era sa uit .. il vazui pe andi azi ..isi descalcea castile de la ipod in timp ce se concetra pe mersul lui de catwalk:)) si avea geaca din craiovita pe el (pe care o ador rau rau).

5 comentarii

  1. niice…. cine te’a „get a life-uit” ;))

  2. un nebunatic :))) nu mai retin exact dar oricum unul crispat

  3. GET A LIFE :p

  4. si tu, Mihai!! Nu stii vorba aia?? „Nu se intreaba, nu se spune!!” :))
    Princessita, mai treci si tu pe la vechi cunostinte!! Ai vedea ca vreau sa aflu 5 lucruri de la tine…!!
    Hai, sa le vad!! 🙂
    grija de tine.

  5. @mihai … cu asta ma ocup zilnic:))) 😛
    @balaur … am trecut am postat si te-astept la vizitat :))) uhuu ce „poetesa” sunt


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

