soulscapes

        col-fluture.jpg

„De simti nevoia, arunca un scuipat spre astri, esti astfel mai aprope de maretia lor decat zarindu-i demn si cuviincios.”(Cioran)

luai 5 in teza la mate … scuip flacari si imi alint dracii…

cearcanul meu stang e o matrice cu pulpe ale vitalitatilor pierdute… daca un einstein o sa reuseasca sa imi calculeze determinantii   si  sa imi intrerupa tristetile , va primi bonus o lovitura in sale si un tanaka peste encefal …daca ideile mele sunt cifrice atunci timpul a devenit mult prea inexpresiv … daca „daca atunci”-urile imi vor deceda sub piele , ma voi reincarna intr-un patos al fugii ..sunt destul de irationala sa imi compar viata cu un atletism proteiform…

e vital sa ma fluidizez in toate amiezile ..ma ajuta sa devin neimportanta atunci cand imediatitatea imi exaspereaza chipurile.

am in mine gropi alterate… sunt o ofensiva naprasnica ..imi aud ambitia ca si cum mi-as auzi un sublocotenent indragostit de grotele psihedelice ale humusului …

degradarea voluntara o sa ma sinucida impermeabil daca nu imi rapesc toate imbecilitatile cu o furca ideatica…

„O balega rasfrange cerul mai personal decat o apa cristalina”(Cioran)

tot asa cum eu ma autorasfrang mult mai putin personal decat o secretie endocrina a estuarelor

5 comentarii

  1. Chiar eram pe punctul de a te intreba in ce clasa esti. Matrice, determinanti, s-a clarifiact totul…. vad ca va sperie rau scoala asta… 🙂

  2. rau de tot nu gluma :)))

  3. hmmm, vad ca ai un trip cu Cioran,…

    mie mi se pare ca nenea ala te trage sa faci o tulbucarnitza de idei, trairi, sentimente, emotii,… iar asta duce la hemoragie de cuvinte si nu se mai intelege dupa aia nimic din ce-i cu tine, ce vrei sa spui, ce gandesti cu adevarat s.a.m.d. 🙂

  4. nu stiu ce inseamna trip dar in fine , am o problemioara cu „dansul” 😛 .. pentru ca il citesc si pentru ca imi place si pentru ca simt nevoia sa-l citez de 2985372743128/post (incerc sa fiu un luciat al citatelor :)) just kiddin’ ) pana cand o sa vina fericita zi cand o sa termin de lecturat „Amurgul gandurilor” si o sa va obosesc cu citate din alti scriitorashi (sau din my own ..we’ll see)

    „mie mi se pare ca nenea ala te trage sa faci o tulbucarnitza de idei”–hmm… se prea poate … :))) de fiecare data cand interactionez cu cineva (chiar si cu un scriitor) incerc sa ii inteleg stilul si poate intelegerea asta se rasfrange asupra mea ..who knows ..
    in caz ca postul asta ti-a parut prea hemoragic , a.i. nu ai reusit sa intelegi ce e cu mine iti fac un rezumat : am luat 5 in teza rezulta sunt distrusa rezulta mi-am bulit media rezulta un post cu draci artistici in el , si mai rezulta si niste „soulscape”-uri de moment , adica tocmai niste bucatele de puzzle pe care le interpretati voi cum vreti (nu trebuie sa le intelegeti mot-a-mot )
    * n-o sa termin prea repede cu Cioran pt ca lately citesc 3 pagini pe zi :)) asa ca pazea 😛 aaa..si mai am vreo 118 ..;))

  5. offerta hotel umbria

    soulscapes « irefutabila dot com 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

