‘r-ati ai draq de eschimosi

col-silence.jpg

bai nene :)) in fiecare dimineata la 6 , la 15 metri de judecatorie incep sa mishune tot felul de infololiti … tulai thamneee .. fulare , opinci flausate, manusoaie , capisoane, zbrrrr ma ia cu calduri ..imi intorc fatzaul spre alte peisaje mai mioritice (gen gropile din trotuar si ridurile pline de crema ale vanzatoarei de la non-stop)…

am si eu prin clasa niste mosmonditi plini de tzoale … si se plang toata ziua ca le e frig si ca le-au inghetat picioarele si viscerele si neuronii din cap…culmea .. eu , cu doua tricouri pe mine si o gecuta de cativa picocentimetri grosime si ei cu catralioane de cojoace se ghemuiesc la soba sa-si tina loc..cand sa ajung eu ..sobitza full  ..pai si sa nu-ti vina sa-i dai la toti sfintii ..

3 comentarii

  1. unii au sange mai rece 😉

  2. le urez circulatii sangvine fericite !:P

  3. si calduroase totodata 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

