hump me …I’m famous

 col-legat.jpg

frateee , vereee , vericule si verishorule  ..what a dayyy

religie

sport

engleza – ne puse sa ne punem o dorinta; one wish; imi dorii sa am un telefon roz care sa nu mi se mai fure in veci (in fine , in vecii douamiisaptelui);si sa mi se implineasca toate dorintele;

Dorintele sunt niste matrimoniale in format .jpg . A-ti apreta dorintele in sange inseamna oare altceva decat a cadea perpendicular pe sentimente?Sensibilitatea e un avort al lacrimilor. Lumea e o bulimie a absolutului care isi scuipa ranile cu ochii inchisi.Daca eu imi doresc timpul , atunci spatiul imi va extrage vitalitatea cu un cleste esuat. Dar ce pot sa imi doresc , atunci cand am arterele tatuate cu un bordel al viselor si  sternocleiodomaistoidianul meu e mai mult decat saturat?

Spovedaniile penelor sunt uneori mai grele decat deficientele mele.Nu exista dorinta nedescoperita asa cum nu exista un „amin” al silvostepelor pline de rugi.In numele meu , al doreintei mele si al pseudofaptelor! Credinta e uneori racita si isi creste vicii compensate.

Dorinta e o amagire a timpului , fiinta e o dezamorsare a spatiului. Daca spatio-temporalitatile si-ar cultiva bulbii in jungla reverberatiilor, fiinta s-ar rasfrange ascetic pe disecarea dorintelor.

fizica

franceza : poze cu aparatul „meserias” al adinei :))

dirigentie: Influenta mass-mediei

geografie– cu doua citate din Patapievici („Mi-e rusine ca sunt roman”/ „Romanii nu pot fi un popor , pentru ca sunt o turma”) si o speologie pentru decolorarea pasiunilor…

tacanit prof, tacanit rau , da’ e dat dracului …

Uneori fatalitatile ne conserva mai bine decat stiinta.Eu o sa  urlu discret pentru a-mi gauri intimitatile.De la o vreme zilele mi-au ramas fara zile si anotimpul isi ucide neamurile in deriva…de la un timp , noptile au ramas fara nopti , si le cauta ca niste detectivi in imediatitatea transcendentei.

O sa smotocesc tastatura si desktop-urile pline de calcar ale vremii.O sa le tai jugulara si maruntaiele! (hmm..nici chiar asa …:P ) Secolele o sa inceteze sa fie insetate. Se-co-le-le vor flamanzi … Maine o sa am altceva de zis ..stiu sunt o vedeta a paradisului impalpabil si toate aparentele imi platesc chirie pentru embrionii ultimelor  luni…o sa ma nasc pe mine si atunci de-abia o sa devin un dualism capricios al concesiilor.

2 comentarii

  1. Profesorii va baga pe gat citate ca „Romanii nu pot fi un popor, pentru ca sunt o turma” ? Niste nemernici !

  2. nu le-as zice chiar nemernici ..poate putin irationali in ideea ca renunta la hainele patriotice si degenereaza cateva concepe ..dar daca stai putin si te gandesti – realitatea cam asta e ..si numai daca o cunosti in verismul ei poti schimba ceva ici-colo(ca sa nu vin cu pretentia unei schimbari radicale) .. ce sa zic ..nu ne baga pe gat .. a fost prima ora de dupa vacanta si n-am facut lectie si am discutat despre „etceteriste” chestiuni legate de romani, Romania, sistem romanesc , etc .. mai ales ca nu a concluzionat cu ceva de genul „Patapievici are dreptate!!!credeti-l pe cuvant!” ci ne-a spus .. „uite patapievici considera ca ..”puncte puncte-aici ar trebui sa fie un copy paste al citatelor”..voi ce credeti?” ..a fost un soi de opened discussion 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

