athos, iubirea vietii mele

athos.jpg

deschid frumos mailutzul–- sentimente.ro new message – ohhh and what a message :)) de la un athos de 56 de ani …

„My pretty Women! That of beauty, feelings, sensuality in you… I would like to be the one who brings you this happiness, this joy, to make you discover in a soft and romantic manner, to the French. I invite you even in France if you wish it! I am nice and generous, you will be filled up, my beloved ! I can also come in Romania if you wish it! Soft kisses, Serge your frensch friend ;-)”

i-auzi e dragut si generos si eu sunt „his beloved” … e ceva 😛

3 comentarii

  1. pare sa-il mai tina cativa ani. nu-i bun! Next!

  2. eee nu-i bune .. de ce sa nu fie bun ?:)) mi-l jignesti pe athos? lushinica :))

  3. eee nu-i bun .. de ce sa nu fie bun? mi-l jignesti pe athos ?:))) lushinica


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

