contemplativitate

col-scris.jpg

„De oameni ma separa toti oamenii…”(Cioran)

Astazi e ziua ta … lalalla zi frumoasa ca tineeeeeee

Off ..da stiu ..astazi e ziua mea (iar)..zi de o superbitate rara si cu o multitudine de lamultianiuri  schilodite sonor… o zi rurala dedicata cimitirelor (cu sens mai mult decat propriu)

Zilele astea onomastice sunt un fel de schiuri  vegetale presarate pe adjectivele noastre intrinseci … te trezesti intr-o zi ca in calendar sunt printate hieroglife ce coincid cu tine …lumea zice ca e zi sfanta … Dumnezeu e fericit , preotii tin prelegeri , bunicile aprind lumanari si plopii se imbolnavesc de cataracta sezoanelor planse … de cand sunt numele martirilor un motiv de „beatitudinizare” a vietii? de cand am devenit reflexii ingeresti?si mai ales… cand o sa inceteze toate teatralismele religioase?  Adica mi se pare putin ciudat .. ok ..ma numasc Ioana (nice 2 meet u ) pfuaiii ..si Maria (:))) ) (Maria Ioana ..sunt data naibii :))) ) sunt sarbatorita de vreo 2835721912385162391273951263465139128374123651298367152312983815326 de ori anual ..si tot de atatea ori trebuie sa ma prefac ca sunt fericita , sa ma imbrac la 5 ace si sa fiu amabila , si mai ales sa mananc friptura cu furculita (pentru ca sunt „join”-uita de strangers) si sa nu pot sa-mi rontai unghia mica in liniste , fara ciupituri si alte „warning”-uri mai mult sau mai putin vizibile … 

Zilele onomastice sunt un fel de „datul apei la moara” … iti hranesc niste iluzii indecente si nemeritate .. ce merit am eu in numele meu? none ..nu eu mi l-am ales asa ca de ce m-as sarbatori pentru asta? Inteleg sa fiu fericita cand castig  trei biliarde la lotto , sau cand imi iau bursa , sau cand ma simt implinita ca termin liceul , sau cand iau 10 in teza la mate(la pastele calutzilor )…

Zilele onomastice sunt  niste sinucideri imanente ale timpului …

Spatialitatile sunt excluse.Aici se afla teatralismul acasa, in poezia ireductibila a slabiciunilor. Ingerii concediati. Nu e loc de drame. Doar scena. Un regizor si un cadru festiv. O masa. Paine si tort. Tu.   Ranjete. Multe ranjete. Un suferind multiplicat in voluptatile neprielniciei.Un sentiment putrezit.Cateva pretexte.Spulberarea unei false singuratati.Un alt rezigor. Daca ingerii mi-ar refuza ultimile aripi, ultima zi de vietuire ar fi teatralizata individual. Antipodul melancoliilor plange.Eu rad . Hohote peste hohote. Nu hohotele doneaza lacrimile umanitatii , plansul se descompune intr-un zambet copt. Sampanie. 3 feluri de aperitive cat pentru cinci stomacuri si o semiindigestie.Eternitatea e o violentare a spiritului.Departarile sunt aproape apocaliptice.Asonante.Argou.Viscere lexicale si dezertarile cunoasterii. Religia vomita coincidente.Lumea nu e a mea eu sunt a lumii ba nu ..eu sunt a nelumii …Absurdul e funebru si e un rafinat diogenism. Inca o compunere despre oameni . Inca un cuvant despre omagii.Sf Ioan eu te iubesc chiar daca te urasc. Si iubirile sunt doar niste efemeride ireparabile ale esteticului.Inca un Dumnezeu psihic  creste in imposibilitatea insami-ului. O sa cresc si eu in el ca o buruiana in desertul Gobi. Nisipul e un pictorial depravat.Imi inchid sonoritatile .Strang decorul si dau „save as” . Inca o realitate ratata pe ulitele ritmice ale delirului.

„De-as alerga ca un nebun  in cautarea mea, cine-mi spune ca nu-mi voi iesi niciodata in cale?”(Cioran)

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

