ptiuuu draceeee

col-creion.jpg 

am de ieri epidemia posturilor lungi .. primele posturi lungi pe care le-am citit eu prin blogosfera au fost cele din „blogul filosofic”  si cateva ale lui diamond .. si in rest fara numar  ..hmm dar mare minunatie mare gigantica chiar … m-a lovit ieri in moalele caputului meu semiplin cu iq o pofta nebuna de posturi pe wordpress si da-i si da-i ..

Nu-mi plac posturile lungi pentru ca sunt greu de citit ..punct …as continua ca unele sunt si fara substanta dar ma opresc aici ca poate ziceti dupa aceea ca ma autocritic ceea ce este fals (ca ale mele au substanta :)) ca sa fie clar 😛 ) deci pun punct . e bolduit(punctul) dar nu se vede… btw uite diferenta dintre 3 puncte italice , bolduite si normal -written … ?!?!?!?!?! in fine .. never mind

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

