Do blind ppl see dreams?

col-anonimi.jpg

„trebuie sa ai spiritul unui sceptic grec cu o inima de Iov ca sa incerci sentimentele in ele insele: un pacat fara vina , o tristete fara motiv , o remuscare fara cauza, o ura fara obiect…”(Cioran)

Sunt unele week-end-uri in care ma ridic din patucul meu dichisit si schingiuit de vise ca dintr-o placenta si imi beau ceasca mea ciufulita de capuccino  .. ma intreb cum ma vad altii , ce parere as avea despre mine daca as fi someone else.. ma intreb cat de ipocrita par eu in lume si cat de buimaca ma surprinde dimineata in fiecare zi ? in raport cu mine insami eu sunt si oarba si surda si muta ..poate e mai bine asa .. nimeni nu poate fi un judecator obiectiv al sinelui ..nimeni nicicand .. si pentru ca tot vreau sa scriu despre „defectele de vedere” ale universului o sa incep cu dragostea .. hehe ..o stiti cu totii .. handicapatul ala de sentiment care ne sinucide inimile … Dragostea e un pseudonim freatic sapat in dihotomiile noastre , dar pentru ca God probabil nu a fost atat de inspirat sa gaseasca cate un pseudonim al sentimentelor pentru fiecare pamantean ..ne-a grupat cate doi (ca pe invataceii care au de sustinut specatocole in amfiteatre de hartie)si mnoh .. asa a aparut dragostea ( ia uite ce legenduta vie creez eu aici :)) )

..aaa..chiar   era  chestia aia superduperabstracta candva , demult (adica in prezent), „dragostea e oarba”!!!????? really??  .. dragostea nu e oarba e doar plina de prea multe ganduri si sentimente .. ori o dragoste inzestrata cu o puternica atentie distributiva , poate fi , in cel mai rau caz , mioapa … dar blind 4 good ..impossible ..

dar daca cineva chiar insista sa-i asociem o afectiune eu i-as asocia diabetul..pentru ca dincolo de toate atrocitatile si toate condimentele cu care ne mestecam , e una dintre trairile alea semidulci  care iti umple clipele …off bine hai si cateva entorse , ca mai calcam stramb nu? uneori cu stangul alteori doar  cu stangul si finally cateodata deloc.

Daca orbul este un om care nu vede , care are suspendat vazul in catargele timpului , care imi astupa ochii plini de melancolii atunci cu adevarat orbi nu sunt nici orbii , nici dragostea …  oarba sunt eu .. n-am vazut in viata mea Antarctica , nu stiu cum arata planeta Marte , nu stiu niciodata sa numar culorile curbubeului si nu m-am vazut pe mine … tot ce vad acum e un monitor si degetele mele alergand ca niste cai pe un instrument plin de litere (sry gramo , inca n-am invatat scrisul la tastatura fara sa imi urmaresc mainile , nu am fost constiincioasa stiu )… de cate ori incerc sa ma privesc vad poieni triste … oglinzile mint , nu am incredere in ele .. de cand e nisipul un atat de bun vazator al lumilor? de cand tarmurile au devenit noi?

peste toate anotimpurile , firile si neiscusintele lor , orbii isi vad visele , isi vad viitorul .. cat de ciudat e sa construiesti ilustrativisme din cioburi , in care mai apoi o sa cazi si o sa te tai ? e ridicol ..dar asa suntem noi.. eu sunt un orb cu capruiul  intangibil ego-urilor .. pot sa imi ipostaziez doar trei lucruri : versurile , nonviata formelor si visele mele (intrin)seci…

5 comentarii

  1. am si eu o intrebare:
    in what language do deaf ppl think

    *culeasa din web acum ceva timp. si chiar era un argument interesant pe acolo pe undeva.

  2. aceasta intrebare mi se adreseaza mie? :))) pai nu stiu din punct de vedre stiintific :-??
    din punct de vedere subiectiv eu cred ca gandesc in imagini …sau intr-un „ceva” specific ….
    dpdv liric cred ca surzii isi repeta gandurile proteiforme sub singuratatile sunetelor
    dpdv neologic , surzii sunt ipostaziati intr-un apolinism al dionisiacului uman , cameleonizat in preludierea extatica a decibelilor vidului oniric (lol :))) )

  3. stiintific… daca ai fi in o situatie de genul ar mai conta din ce p.d.v. analizezi subiectul….

    btw. frumos aranjat postul asta 🙂

  4. pai nu stiu daca ar conta din moment ce nu sunt intr-o situatie de genul asta 🙂

  5. voli per riga

    Do blind ppl see dreams? « irefutabila dot com 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

