licitatia decadentelor

col-zapadica.jpg 

am 17 ani , stau intr-un oras mic si urat , sunt panicata si ma droghez cu iluzii …uneori ma plimb cu bocancii mei murdari prin targul inimilor pierdute …bat la o usa ..poc poc knock poc … e cineva??? nu ..usile-mi sunt inchise ..viata mea e inchisa si plina de busuioc  ..sunt sechestrata..  atunci vuietul clipelor se apropie tip … stau cu chipul meu cazut peste gambe si ma colind dalb … iernile sunt niste fotografii cu nuferi in ele … iernile suntatat de solare ca ma transform intr-un aspirator se semne si tremur printre zapezi

uneori simt nevoia sa plagiez semne si solnite imi port manusile mele umede pe pantec …si incerc sa produc pamaturi sub mine cu o nerabdare de movuri stridente … nu sunt nici poet nici ovar …sunt o lupa albastra

sternocleidomastoidianul meu se ridica singur in picioare , stie sa desparta in silabe durerile si sa imi disece somnul cu o acuitate frenetica …cand nimeni nu ma supara totusi cineva ma irita …stau remezata de geam si imi dizolv toate indemanarile cu un deget ..ma sperie orice legatura cu fluidele si cu o posibila lacrima …

o sa raman singura , in membrana lirismelor si o sa cant la un pian subventionat de ploi …sunt  un puzzle diletant , spars in zapezi si crud ..o sa mor curand sunt moarta o sa ma nasc sunt eu

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

