„dc”-uri

col-tigarea.jpg 

de la vladinho citire :

De ce poate sosi acasa o pizza comandata, mai repede decat ambulanta?
– De ce lumea comanda un cheesburger dublu, o portie mare de cartofi prajiti si o cola light?
– De ce putem gasi un loc de parcare rezervat pentru handicapati in fata patinoarelor?
– De ce sucul de lamaie este facut din arome artificiale si detergentii de vase se fac cu lamai adevarate?
– De ce pentru a inchide programul Windows, trebuie apasat mai intai pe “START”?
– De ce se sterilizeaza acul serigii inainte de eutanasie?
– De ce daca zborul avioanelor este din ce in ce mai sigur, aeroportul se numeste “terminal”
– De ce apasam mai puternic pe tastatura telecomenzii atunci cand bateriile sunt pe sfarsite?
– De ce se spala prosoapele, daca e de presupus ca atunci cand ne stergem ar trebui sa fim curati?
– De ce pilotii kamikaze purtau casca de protectie?
– Cum ajung sa fie puse panourile cu inscriptia “INTERZIS A CALCA IARBA” in mijlocul peluzei?
– Atunci cand omul a descoperit ca vaca da lapte, ce cauta el de fapt in acel moment?
– Daca un cuvant este scris gresit intr-un dictionar, cum ne dam seama?
– De ce desteptul ala de Noe nu a strivit cei doi tantari?
– Oare lucratorii de la fabrica de ceaiuri Lipton au pauza de cafea?
– De ce oile nu intra la apa cand ploua si lina da?
– De ce magazinele deschise 24 de ore din 24 au incuietori?


4 comentarii

  1. super tari…bravo

  2. hai sa iti comentez si eu pe aici:
    1: nu-mi place cum suna princessita, suna manelistic, am evitat sa trec pe aici pana acum din cauza asta.
    2: nu ai continut prea mult, iar acum, cand am vazut ca-l citezi pe pustiul asta idiot (vladinho) … mi se pare falsa atmosfera creata

    sorry, singura chestie care imi place e „cum sa devi..”, dar dezamagesti prin scriitorii preferati, ar trebui sa citesti si carti bune 😉

  3. @danygower 10X

  4. – nici lui DavidOff nu-i place ..cica i se pare mircist …whatever..tie iti suna manelistic ..Geezus .. am trait s-o vad si pe asta…
    -daca ai evitat sa treci pe aici pana acum din cauza pseudonimului atunci nu-i de bine .. oki.. intelegeam daca nu treceai pentru ca nu te interesa …dar in general , incearca sa nu mai judeci oamenii dupa „chestiuni „din astea …
    -„nu ai continut prea mult” ..depinde la ce continut te referi?(numarul de posturi , temele alese ?? ) daca te referi la numarul de posturi , am destul de multicele …daca te referi la tema/subiectul dezbatut eu consider ca nu sunt deloc superficiale …
    sunt inca la inceput ..in perioada in care descopar blogosfera si ma descopar pe mine insami ca blogaritza, poate tocmai de aceea „my blog” este putin „ghiveci” in ideea ca nu este centrat in jurul unui singur subiect…si daily scriu „ce-mi vine” ..si ce „ma marcheaza” putin in ziua respectiva …fie ce mi se pare funny/interesant/ de dezbatut/ etc
    -pe blogul lui vladinho am ajuns din intamplare…despre cat de idiot este prefer sa nu ma pronunt ..tot din intamplare am dat de acest post ..care mi s-a parut interesant si am tinut mortis sa il pun aici .. mi-a placut , pe scurt 🙂

    -„falsa atmosfera creata” ..???wtf???
    – coelho si flocker nu sunt scriitorii mei preferati ..no way ..sunt niste autori pe care i-am citit , si dupa ce i-am citit le-am descoperit aceasta „structura comuna” , aceea a definirii tipologiilor … boon … si de aici ideea mea cu „IREFUTABILUL” nimic mai mult …
    10x de trecere oricum


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

