mi-au ciurdit v3-ul

col-gone.jpg 

porcii!nesimtitii!handicapatii naibii / dracului /sau ai cui ati  fi !!!

e al treilea telefon care mi se duce pe apa sambetei sau ..in fine pe apa duminicii :(( …

primul meu telefon a fost un alcatel rotund ; ma irita ca nu avea colturi si ca imi pica in fiecare dimineata din pat …

prima mea dragoste telefoniceasca a fost samsung e 700 ..:X:X:X GOOOOD cat l-am iubit … il pupam de 285316342137835 de ori pe noapte si adoram oglinjoara lui externa ..era so fuckin’ phonealicious :)) l-am uitat in laboratorul de info … si de acolo „pa” … am stat 6 luni fara telefon dupa aceea ..parca eram in doliu ..in fiecare seara imi rascoleam ghiozdanul meu albastriu in speranta ca nu l-am uitat in laborator si ca l-am inchis in vreun buzunarel cu fermoar ascuns …

apoi am avut un sagem .. fusese al lui daddy …acum era al meu … eram mandra de el ca era silver si avea un invelis scrijelit care imi masa degetelele …el a cazut in apa … theos sa-l odihneasca!

then .. 3g-ul … dupa 9 luni fara telefon am capatat (mi-am cumparat din banii mei , mai bine zis) un „hello moto” .. era mare , pe el nu l-am iubit da’ era un big pimp si toata lumea era fascinata la inceput de cate gaurele cu camera putea sa detina … and I was very proud :PP pe el l-am vandut cand a inceput sa clacheze …

and finally , my shweetest RAZR– mi l-a dat Alex de ziua mea … eram in extaz cand l-am primit ….si il iubeam al dracului de mult si incercam sa-i descopar chichitele … imi cadea din mana intotdeauna pe centru ..da’ era rezistent ..doar era v3-ul meu cel indestructibil si dragastos … pe 1 ian 2007 mi-a disparut si el .. la 4 dimineata de pe dulapiorul din bucatarie :(((((((((((((( I miss u babyyyy (mda nu sunt nebuna chiar ii simt lipsa super dooper multicel) … aveam numere , poze , cartelutza :(( they’re all gone

3 comentarii

  1. ead

  2. ce faci?

  3. hmm .. bine tu? :)) cu cine am onoarea?:)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

