dihotomii

24445a2d0a8a909f.jpg 

ma plimb

pe lacrimile tale racoroase

nevul optic e  sterp si ma striga

-hai dracu primitivo ce facem aici

ploua peste mine cu jumatati

sunt patetica

-esti patetica

sunt sunt bine gata

Baudelaire imi planteaza flori pe casa

eu sparg globuri

si pun in fiecare poem cate un suflet

ma inaripez

e dureros

e trist

putin din mine plange si pleaca

mult din mine ramane

 identic cu busolele incremenirii tale

ma transport uda

si plina de balti

cu un carucior al departarilor

1/2 din mine este o femeie temerara

3/4 din mine sunt eu

1/17 din noi esti tu

acopera-mi ochii cu

falsele tale insomnii

sunt inca cruda

si traiectoriile se logodesc sub talpile mele

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

