rev 2007 ––––rupere

intins-col.jpg

31 decembrie ..era inca 2006 ..cu o zi inainte fusesem cu ebyshuol sa luam banane verzi de la interex si sa-l cautam pe cainele Alin.. a venit Petre sa ma ia …. cu aro chiar :)) sa ma duca la tara … e cel mai prost sofer si aro e cel mai iritant vehicul de pe terra … in fine am ajuns .. cu prosoape , cutite , 3 furculite si crengi de brad … peste vreo 2h a venit prima masina cu Lalesh, Botis , Strutz si  Csorti  cu care am taiat salamul in bucatarie :)) then …ne-am strans toti pana pe la 6 …

surprize surprizoaie surprizoide

ok ..eram toti rasfirati ..unii se schimbau , altii tocau hochland-ul , altii cautau cablurile de la sistemul audio , si unii doar fumau pe soba … and here’s the result ..ma trezesc pe la 8 cu vericu’ si cu iulia ca ele pleaca acasa , ca isi chemara parintii pentru ca se plictisesc … GOOOOOOOOODDDD  am stat vreo 45 de minute sa discut cu ele , sa le explic ca de-abia ajunseseram toti , ca trebuie sa ne acomodam cu lumea , si sa facem abstractie de persoanele a caror prezenta poate deranja ..nimic dom’le ..ele pleaca .. boon .. 8:45 ..le-am urat un calduros „ciaules” ca deja imi pierdeam timpul …le-am zis cat am putut de frumos ca daca e ceva care le deranjeaza incercam sa rezolvam , incercam sa facem ceva … in fine … n-au vrut fetitele …pe la 9 deja incepusem cheful ..m-am dus jos sa ma zgudur din toate incheieturile mele pe dj parny  :)) deh ..asa e la revelion se face si caterinca multa(multa e putin spus) …

nutrition

chiar daca la inceput ne iesise pe ochi si pe urechiuse taiatul salamului si ziceam ca e prea mult .. in 20 de minute s-a terminat tot .. aperitivele , apoi gratere , friptura , cartofi , prajituri … tortttttttttttttttt ..yummy

music :))

grasu xxl- MARIA IOANA TU ESTI CAMPIOANAAAAAAAAAAAA (cu dedicatie speciala pentru mine insami :)) )

house

bug mafia

parazitii

suie paparude

weeeeeeeeeepaaaaa

„cazare”

fetele la etajul 1 , baietii la 2 .. vezi sa nu :)) …pana la urma fiecare cum a nimerit(cu pseudodormitul , ca nu stiu daca a dormit cineva mai mult de 30 de minute) … pe jos , pe dulap , pe pres afara:)) s-au descurcat ei nebunaticii:)

foodie food

„-Hai Nelutzu cu mancareaaaa … ce facem aici .. te lugaaammmmmmmmmmmmm … ni se anchilozeaza stomacelu'”

-„-Vin vin …”

drinkssssssss

12 sampanii

1jack

1 metaxa la 3 litri

2baxuri de bere

5 jidvei-uri

4 murfatlar-uri

+vin de tara fara numarrr

+visinata

+tuica

+cafea

Energizante , Cappy , Fanta , Cola , Borsec

manga ppl

s-au imbatat rockerii (majoritatea) &Foame&Strutz … Heiutzu era turtaaa ..pfuaiii … cum faceau  :))…oricum super party ..parca erau de la balaceanca

events

mare event mare ..mi s-a ciurdit v3-ul … il lasasem in bucatarie , pe dulap , cand sa vin sa-l iau … nema telefon … :((

outfituri

oooooo…. pai outfituri cat se poate de casual si de sport si de blugi-cu-bluza …

accidents happen

-udristoiu a cazut pe scara

-teo s-a taiat in geam

-jack a spart o farfurie

-mi-au molestat cuptorul cu microunde

-mergeoi cel irascibilizat a oprit calculatorul 4 minute ca pusesera fetele thalia :)) si s-a iritat

12:00

Multi ani traiasca …multi ani traiascaaaaaa la multi aniiii … baie de sampanie … pupaturi cat cuprinde si huuugs lots of hugs ..degerasem …

after 5

ne-am impartit peste tot …in prima camera de la 1 se vorbea despre nihilism si Decameronul lui Bocaccio , in cealalta se uitau unii la filme :))) , in urmatoarea ne vorbea Cata despre viata de facultate din Bucuresti , despre oamenii urati din metrouri si despre materialisti si cluburi infecte/de impresii..la 2 stateau toti inchisi si se auzea dj optick  …

morning

mahmureala….

impresii

„super tare”

„fain”
„ne-am distrat”
in fine …samd

haha

bine hai valeaaaaaaa din my home … sa ne vedem la anul s-o facem si mai lata si mai lunga si mai babana si mai campioana :))

apoi plecara pe rand ..prima tura la 9:30 ..apoi la 11:00 …si tot asa

pana la urma venii si eu

sunt aici

nedormita

sau dormita o ora

cu cearcanele ca niste butoaie

si cu vocea taiata

2 comentarii

  1. ia sa vedem lumea cum cere poze de la orgie…

  2. ohoo stai ca fac un post cu pic-urile :)))numa’ sa nu va speriati rau de tot ca sunt cam horror (in special mocutza mea , si alte cateva mocutze :)) )


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

