2006 te iubicesccccccccccccccccccc

12753829c3448c57.jpg

mie imi place fiecare an .. imi plac bunele si relele ..am o slabiciune pentru intamplari , pentru hedonism si pentru trecerea timpului … maine plec ..LA TARA ..oh yeahhh babyyyy party in za casa mare … anul asta a fost genul de an „full option” .. am ajuns la nationala , am stat cu un turc blond care nu vorbea bine engleza da’ ne intelegeam din gesturi , si cel mai important dansam pe bar :)) , am vazut Turcia si n-am dormit 6 nopti la rand , am invatat sa merg pe tocuri , am luat pentru prima data in viata mea  :)) 5 milioane pentru un loc 2 la un concurs , din care , era de la sine inteles ca o sa imi iau o noua placa de indreptat parutzul , am reusit  sa insfac si cateva vrajeli bune in vara + fazele expirate cu andi , am realizat ca imi plac persoanele cu stil &super crazyyy&vorbarete .. iubesc convershii , von dutch-urile … Grants cu Fanta sucks …don’t even try , am invatat sa joc biliard (uhuu si inca cum 😛 ), a plecat Bubu la Timisoara :(( i miss her so fuckin’ much … m-am indragostit de Cluj&de clujeni

maine plec .. la tara chiar :))aa stai ma .. va mai zisei de 1000 de ori .. in fine .. deci plec..sper sa fie oki doki chefuletul&co chiar daca toti o sa se faca muci si toate o sa danseze numai pe house fara versuri (i hate that shit) … imi placu urarea lui johnny „un 2007 mai rau decat 2008 si mai bun decat 2006” pe care vi-o zic si voua din tot sufletelul meu .. aa.. si va iubesc si pe voi .. inca o chestie douamiisaseista- this Blog – IREFUTABILA dot com – pe care il iubesc ca pe ochii din cap (ca sa devin putin traditionalista) si incep sa tin si la voi nebunaticilor incetul cu incetul :))

i’ll miss u guyz … chiar daca voi n-o sa-mi simtiti lipsa :)) c’ya next year  

3 comentarii

  1. u’r crazy! I already miss u, as well as everybody else round here! have a nice party! 🙂

  2. mda… subscriu si eu. 2006 a fost chiar tare, sau poate ca am tot dat-o eu in balta pana anu asta. da stai sa vezi ’07… asta an :))

  3. @balaur missed u 2 babyyy:))))
    @mihai vorba ta „2007 ..asta an ” 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

