sunt nefericita pana la penultima suvita

col-delirium-tremens.jpg

hai ca stiti reclama aia ..la sunsilk sau whatever … pfoaiii da’  cat de mult ma descrie , mai ales in vacanta asta hyperboring :(..am devenit o recalcitranta si o melancolica … de maine ..pazea!! ca bag un rebith mic si ma reinventez …da’ pe scurt sa va exemplific premisele „unhappiness”-ului meu :

-Craciunul a fost un luni ordinar …cu amiezi ciufulite, musafiri incaltati, si batrani meditativi .. alex m-a trezit de cateva sute de mii de ori , cum face de obicei … am luat anafura de la biserica .. plecasera toti ..am ajuns ultima printre popi .. lumea era semihappy ..eu somnambula si neglijenta , ba pardon .. panicata de mersul pe tocuri ..ca mai nou mi-am lasat convershutii de-o parte si am trecut pe haute couture …se spune ca de Craciun trebuie sa te bucuri … ce aiureala ..cum sa vii sa-i spui cuiva „Bucura-te ! Astazi e ziua X si daca nu esti bucuros te ia mama lui Lucifer”… e o aberatie .. ei nah ..si daca am fost putin happy am fost pasiv …

mda ..si in rest … plictiseala totala .. de azi trebuie sa fac niste cascadorii ceva ca incep sa-mi ies din mana … nu mai ies in orasel , nu mai citesc , nu mai fac nimic , tin doar wordpress-ul, mess-ul si mailul deschise si ma uit pe geam la taxiuri …

3 comentarii

  1. nu fi…
    sunt aici!

  2. daca-mi esti aici bogd atunci imi mai stergi putin din micul meu „unhappiness” :)…

  3. doresc mult de tot a avea un subiect comun tema :sint nefericit ca mi s-a intimplat acest lucru dar, sint fericit ca intimplindu-se asa ceva imi duc viata…………


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

