netezesc toate zapezile descolacite, le sap cu mirosuri de nisip egocentric si plang ..eu sunt femeia in care ingerii au infundat neintamplarile timpului

2d540c5dd8062d18.jpg

„doar atat stiu ca existi.. cat respira roua cerul verde al unei clorofile”-Toader Dorina

am inceput sa-l citesc pe Flocker -„Cartea de capatai a hedonismului” …  pagina 1 .2…3.. 7….boring thingie..19…29 32 45 46 47 .. 49 ..52..hopaaa stoppp .. scrie mare , bolduit ZECE MODALITATI GARANTATE DE A TINE TIMPUL PE LOC .. mi-am ales-o pe a 8-a dintre toate ..pentru ca prima e pentru cei ajunsi la senectute,la fel urmatoarele 3, a 5-a e pentru intelectuali, a 6-a pentru boschetari, 7 e cifra mistica trebuie sa sar peste ea ..so finally 8 -„dormiti pe saturate” .. ea e … za big keyyyy of Universe!!!!si iata cum dormitul pe saturate devine , un proverbial prim pas spre descatusarea ego-hedonistului ..

pastrez mirosul somnului

ca pe o aghiasma

il beau

si imi innod pe iris

amprente cu amoruri aborigene

eu dorm

tu dormi

el nu are somn

noi visam

voi sunteti pipaiti pe coapse de falangele timpului

ei cad dezveliti si insomniaci

acum mai in gluma , mai in serios, mai in versuri , mai in vorbe paranghelioase, somnul chiar e  o scrijelire frenetica a netimpului , cand dorm stau nemiscata si alerg dupa iluziile mele insangerate … somnul si timpul … avea un agonist un manunchi de versuri care merg ca unse – „ca niste gemeni care intreaba cine a iesit primul din uter” ..proportiile se pastreaza ..embrionii dispar .. somnul si timpul au ajuns niste cavouri in care ne odihnim nelinistile …dupa mintea flockeriana ..eu sunt o hedonista in fiecare zi de la 12 noaptea pana la 10 dimineata cand mi se intampla fastuosul wake-up cu zgomote de usi … de altfel , tot dupa epicitatea temporizata flockeriana , eu opresc timpul intre aceleasi ore …sunt un fel de mic dumnezeu , sunt un pelerin temerar care se infunda in patetismul nocturn al detaliilor … atunci cand dorm nu sunt eu , sunt tu …cand ma trezesc am hemoglobinele pline de secole si tremur incendiata de amintiri …

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

