tautologii ale neopasiunilor

col-bridge.jpg

„I lie inside myself for hours and watch my purple sky fly over me…”

ego-ul meu repetitiv si prabusit are o viroza acuta a pseudofaptelor .. se proiecteaza in lumile lui descinse din movurile ascunzisurilor si e plin de murdarie… coincid cu tot, ma accentuez din silaba in silaba cu genialitatea materiei , ma caut , ma ispitesc , si tin un post al privirilor … cateva ore nu am voie sa privesc cerul..dar sunt pacatoasa si il privesc … pasiunile mele au murit ..neopasiunile le-au luat locul , eu scriu despre acelasi cavou ireparabil si imi cantaresc tautologiile nefericirilor …

„bebe plecai…ma spuca palpitatiile:)) poate mai vb maine dim dak nu dormi..oricum sa ai cele mai flumoase sarbatori…luv u” from :crissy_cel_mioritic, 22:11 , 22-dec-06

neopasiunile mele sunt pline de globuri, imi canta un colind ucigas si participa la umanitate, se ascund in bibliotecile cazute din chipul meu parjolit de singuratate si isi degaja pozitia  inaltarii la cer … ingerii tac si dorm …lumea sufera in mine …

„bebishol te iubicesccccc muchissmooo .ai glija acolo plin ce hude te bagi mei :))))))pupicutzi calatori si denshi si cu multi debibeli pe ei si cretzofili.ubec&amo”

„ma controla una la aeroport ma puse sa-mi dau sepcuta jos ..nebunatika nabii si dupa aia nu-mi mai statea parutul :(( sunt cafenele si tina r-uri … vazui negri si oameni cu turbane si cativa super smecheri imbracati …avionul e mic …  …”

crisssy a plecat , cristi a plecat, andi are draci, alexa ma irita from time to time, ankoo a plecat, ebyshuol e bored, lutyyyy e homieeee, salamito imi cere banii pt majul diei… pasiunile mele pleaca si ele cu mine cu tot …toata lumea asta e un mare bagaj suferind , e o valiza spijinita in holurile inguste de cer …

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

