Bonnie&Clyde

        collage166.jpg 

Bonnie&Clyde sunt niste pshihopati …pe scurt love sucks ..

1. mi-a luat 17 ani sa inteleg ca nu exista oameni cu sentimente … ca nu exista sentimente si ca nu exista oameni …  ca nu exista multe lucruri existente si ca multe dintre ele doar par ca exista

„Eu ma bagai cu el in seama ca il intrebai daca stie unde e Cucu  si el se baga cu mine in seama sa imi spuna ca nu stie unde e Cucu (boschetarul pitic si chelios , blue-eyed)”

2. mi-a luat 1, 2, 3… hm bine hai 5 ani sa inteleg ca nu o sa uit multe lucruri , ca nu o sa uit intunericul si ca o sa il iubesc pasiv km always

3. mi-a luat cateva decembrii sa inteleg ca sarbatorile sunt triste si ca la fiecare revelion oamenii se imbata ca niste pseudoporci si dorm dusi cateva amiezi la rand

4. mi-a luat 1 an sa realizez ca vrajeala este un sentiment neospiritual al contemporaneitatii …si ca ohhh daaa .. e chiar probabil number onein topul sentimentelor … e Zeus-ul nostru cel de toate zilele la care ne inchinam cu asa pofta (pohta ce-am pohtit) , ii facem plecaciuni si ii pupam talpile ca unei tarfe , da’ e un miraj … un miraj murdar si urat ..

5 mi-a luat putin timp sa nu suport te iubesc-urile … ma iritaaaaaaaaaa sunt aberante si niciodata nu sunt ele insele , nicioadata nu sunt sincere , niciodata nu exista cu adevarat, cel mult coexista cu vrajeala ..niste … as zice eu ce .. dar ma abtin …

6 mi-a luat 2 sambete sa vad cate crizanteme  cresc pe chipurile noastre uscate …le-am numarat .. erau cateva , uscate si negre de frig , le-am aruncat …dupa ce le-am tinut in vaza 3 zile ca o inconstienta ..trebuia sa le dau direct traiectoria recycle bin … moamaa  am mai si zis ca sunt flumoase … daca nu as fi eu m-as juca pe cap ..dar nu am cum pentru ca am picioarele adanc infipte in trup si capul meu e undeva sus orientat spre peisajele pline de tine

7 mi-a luat 9 luni sa inteleg ca embrionii nu au teama de nimic si ca ei sunt singurii coregrafi ai sentimentelor in stare incipienta … embrionii iubesc .. eu chiar cred asta .. in alea 9 luni in care cresc patetic si greu se indragostesc de placenta lor colorata …poate de aia de nastem toti tristi pentru ca suferim ca dupa un divort … suntem vaduvi

8. mi-a luat un 2006 sa vad realitatile altfel …sa le vad infecte si schelambaiate , pline de actori prosti si actrite ieftine , pline de trotuare si pline de prosti …

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

