My december

coll-dreaqmz.jpg 

sunt intinsa pe incendiile reci ale decembriilor …  greierii au murit , mareele sunt verzi si ochelarii viselor isi micsoareaza dioptriile … m-am saturat sa ma vand third-hand la toate buticurile cu inimi ..m-am saturat m-am saturat pana peste gat si cap si alte nevoi fiziologice …

andy puse la status k o adora pe una dia , si k o wove si ca o dracu lacu .. face fix fazele mele ..e un copy-paste-ist

la colindat castigaram 4 milioane .. nu o sa uit in viata mea cati kilometri mersaram pe jos :)))) iesiram din Targu Jiu pe calea Bucuresti inspre Straja ..tulaiii tuamneee ..eram exahausted … eu ma descompuneam acolo pe pasarela ..huuhh..what a dayy .. apoi la consiliu il vazuram pe unul cu o sapca zupel trendy flendry care facea poze , si era acum un an sau doi un tip-top addicted (as me), de acolo mi se parea cunoscut

ne certaram  ca niste inconstineti alcoolici ce suntem cat sa dam  pentru rev .. ajunsaram la 300 … din care ia guessatzi … (din 6 mil stranse – 5 mil pe bautura :)) ) super super wooper si uoauuuu :)) e si asta o organizare a meniului n-am ce zice :))

2 comentarii

  1. ce e tip top? e chestia asta? 🙂

  2. nu gramo ..tip top(tippy) e o pizzerie or smthg like that 😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

