I’m living my life like Frankie Wildeeeeee

         frakniieeeeeee.jpg

Cine-i frankie?  un dj .. nu orice dj .. unul dintre putinii disk jokey pe care ii iubesc pentru ceea ce fac .. frakie’s story are mai multe „levels” – the rise , the fall , redemption&dissapearance … se spune ca „he didn’t play music , he played crawds” … apoi a facut o pasiune pentru droguri ca orice mare artist care „se respecta”(prefer sa nu comentez acest aspect  , cel putin nu acum) ..si bineinteles ca a urmat fall-ul …apoi multe altele .. ce-mi place mie la frankie dincolo de toate porcariile pe care le-a putut incerca, si dincolo de toti pasii cu stangul pe care i-a lasat in urma lui …e nonconformismul(as I am ) lui intact si marele devotament pentru muzica .. eu sunt o sclava a muzicii .. nu neaparat a houseului , ca la fel de bine ma rup si pe r&b si pe sarbe :)) dar imi plac si vibe-urile ..in club-uri …u know…si imi place ca are site-uri exotice cu palmieri , si ca e nebun , si ca are un ras tamp … e ca un soricel muzical :))  …

1 comentariu

  1. mijto … am vazut si eu filmu … e foarte marfa …frumoasa viata a avut pana in momentu in care isi pierde auzul …!!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

