piciorul meu semidrept e travestit

col-poza.jpg

„sa imi trag trupul acesta nepasator , mainile acestea nepasatoare care ma smulg si ma arunca mereu din mine insami ca pe o frunza insingurata de propriile mele picioare”-Silvia Caloianu

l-am descoperit ieri cand discutam despre ghicitori si oglinzi , mi-a spus ca reflexia lui nu e niciodata simetrica si ca uneori se simte irelevant atunci cand e singur pe nisip .. – i-am zis sa stea nemiscat  cu aromele lui negre cu tot , sa nu mai fie timid , nu poate , zicea „nu pot nu pot ..off nu intelegi” …nu zic ..nu ..  „atunci cand pasesti in viata pasesti mereu asimetric  si de putin ori cu dreptul , eu spre exemplu pasesc mereu in zig-zag , sunt mai abstracta si mai tampa , asa sunt eu , tu nu esti asa ..educa-ti tesuturile sa te miste mereu inspre vest sa prinzi  ultimele apusuri , ultimele arhipeleaguri de cer”;  dupa ce am vorbit cu el m-a parasit ..mi-a spus ca nu va mai pasi nicicand cu mine , ca el vrea sa fie stang , vrea sa fie estic si vrea sa fie pistruiat , sa dea de belele si sa iti traisca viata ca un copil nesconstiincios… i-am zis ..bine lasa … o sa port o cruce in locul tau si voi invata sa ma ridic din gropi , o sa invat sa le astup , sa le  sar …

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

