have a christmas coke!

coca-cola2.jpg

pentru mine iarna incepe atunci cand apar  reclamele cu mosi craciuni de la coca -cola …  sunt  fix chestiile alea care ma fac sa cred in legende , putin mistice , si intotdeauna incarcate de fictiuni discrete .. sunt niste imagini care lenevesc in mine zile in sir .. luminitele , orasul lui Santa , pana si imbracatura comerciala e craciunizata … toate incarcate de o zapada febrila cu fulgi perfecti, plini de forme , plini de alburi sifonate , de zambete si de alte urme involburate pe care le traiesc anotimpurile…  eu nu beau cola .. nu stiu de ce dar beau rar si atunci cand beau , beau putin … nu-mi place culoarea , poate daca ar fi galbena cu buline as deveni putin addicted dar else .. no wayy … beau insa atunci cand sunt nesatula , beau cu mare drag discretele ilustrativisme cu spiridusi si alte balatenii .. le beau pana ma satur  , le beau pana traheea mea se incalceste si  incepe sa sparga cu o neliniste dalbul meu suflet extraplin de sarbatori … sunt fericita si satula atunci

coca-cola.jpg

5 comentarii

  1. coca cola sucks… apa plata cu lamaie rullz!!!

  2. icetea/nestea rullzzzz .. oricum am scris in post k nu-mi place cola ..imi plac reclamele mor dupa ele … nu sunt zooper dooper originale sau anything dar au ceva in ele care imi place 🙂

  3. pai… uite si o critca.
    posturile sunt greu citibile, adica nu sunt formatate in pagina asa… paragrafe, pauze, ganduri noi…ceva de genu. asa ca mai tind sa sar peste randuri…

  4. tnx minimee pentru critica ta constructiva :).. o sa tin cont in the future

  5. dap. si eu, aka minimee, o sa fac logout data aviatoare inainte de a mai comenta :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

