give me a penny for my thoughts

a-enny-4-your-thoughts.jpg

m-au parasit …mi-au plecat mi-au fugit s-au dus toate imbratisarile tale … tin pe mine un palton ravasit de iarna asta prea trista prea umeda  prea plina de respiratia mea .. sunt un sinonim turbat ..naparlesc  irelevant si pustiita  de mainile tale calde … mi-e foame si sete .. imi beau plamanii cu inghitituri mici .. astazi am iesit  sa imi rascumpar sinceritatea .. stau intinsa intr-un semicerc pe soseaua din intersectiile gambelor mele … cersesc stiu sunt o cersetoare stiu rau am ajuuunsss …  imi storc hematiile de ultimele ziduri pe care dorm … mi-e frig asa se intampla cand ma gandesc prea mult si pierd plapuma viselor asa se intampla …

1 comentariu

  1. un judoka este cel care practica judo 😛 si eu sunt un judoka.. dar lumea imi zice judokan.. ca sa fiu unicat


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

